fbpx

Wat betekent het meest voor Slovenen?

Vsak ima svoje vrednote in na svet gleda skozi svoje oči. Nekateri hrepenijo po denarju, drugi po izobrazbi, enim je najpomembnejše zdravje, tretjim varnost. Kaj pa mislite, da je najpomembnejše Slovencem, kaj najbolj cenimo in postavljamo na prvo mesto?

Bij OECD (Organizaciji za gospodarsko sodelovanje in razvoj) že od leta 2011 stalno dopolnjujejo t. i. indeks boljšega življenja. Vsako državo ocenijo v 11 kategorijah, pomembnih za dobro počutje – po prihodkih, službah, nastanitvah, zdravju, dostopu do storitev, okolju, izobrazbi, varnosti, vključevanju državljanov in upravljanju države, skupnosti in zadovoljstvu. Vrednosti kazalnikov so izražene z ocenami od 0 do 10. Višja kot je ocena, bolj so ljudje zadovoljni oziroma bolj cenijo določeno kategorijo.
Slovenijo so v sami raziskavi razdelili na zahodni in vzhodni del in tukaj so rezultati.

In Slovenië najbolj cenimo izobrazbo, zahodni del nekoliko bolj (9,2). Temu sledi skupnost (v zahodni regiji 8,1, v vzhodni 8,0). Gezondheid je v zahodni regiji na tretjem mestu (7,9), medtem ko je v vzhodni regiji na šestem (5,5). Derde plaats v vzhodni regiji zaseda beveiliging (7,6), medtem ko je ta v zahodni regiji na petem mestu (7,4). Pred njo je še dostop do storitev (7,7), ki je v vzhodni regiji prav tako na četrtem mestu (7,0). Na šestem mestu je v zahodni regiji dienst (6,6), a je ta eno mesto višje v vzhodni (5,6). Sedmo mesto v zahodni regiji zaseda tevredenheid (4,1), ki je v vzhodni mesto nižje (3,0). Na sedmo mesto se v vzhodni regiji namreč uvršča de omgeving (4,4). To je v zahodni regiji mesto nižje (3,3). Na devetem mestu je v vzhodni regiji accommodatie (2,8), v zahodni pa prihodki (3,2). Ti so v vzhodni regiji uvrščeni na deseto mesto (2,9), tik pred vključevanjem državljanov (0,6). Nastanitev je v zahodni regiji na desetem mestu (2.8), vključevanje državljanov pa tudi tukaj zaseda de laatste plaats (2,0).

Meer informatie

Meer informatie:
oecdregionalwellbeing.org

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.