fbpx

Selfie-ongelukken: Selfies worden steeds dodelijker

Ste vedeli, da je lani več ljudi umrlo v nesrečah, ko so delali selfi, kot pa v nesrečah zaradi napada morskega psa? Trud, da bi posneli najlepši ali pa najbolj epski selfi v ekstremnih situacijah, kot je visenje s klifov ali družba divjih živali, se včasih konča tragično. To dokazujejo tudi statistični podatki, zbrani v zadnjih treh letih.

Pri ameriški agenciji za zbiranje podatkov Priceonomics so pogledali v arhive nesreč zadnjih treh let, ki so se zgodile med snemanjem usodnih selfijev. Od 49 ljudi, ki so od leta 2014 umrli v s selfiji povezanih nesrečah, je 75 % moških, njihova povprečna starost pa je 21 let. Starost najmlajšega udeleženca nesreče je 14, najstarejšega pa 32 let. Po podatkih sodeč se zdi, da je rek “starost je modrost” v tem primeru na mestu ali pa le velja, da mlajši posnamejo več selfijev, na žalost tudi v nevarnih situacijah.

Nevarne situacije za snemanje sefijev.
Nevarne situacije za snemanje sefijev.

Najpogostejši vzrok smrti so padec z višine (največkrat s klifa ali visoke zgradbe), utopitev En padec pod vlak. Vzrok nesreče so motnje iz okolice, ki odvrnejo pozornost nesrečnežev, medtem ko se trudijo posneti popoln selfi v nevarnih situacijah.

LEES VERDER: Letos je več ljudi umrlo zaradi selfijev, kot zaradi napada morskih psov

Največ, kar 40 % vseh smrti zaradi s sefiji povezanih nesreč se je zgodilo v Indiji. Pri Priceonomics sklepajo, da je vzrok zelo velik delež nesreč zaradi utopitve v tej državi. Sledijo ji Rusija in ZDA, medtem ko je bila taka nesreča na Kitajskem, presenetljivo, samo ena.

Najpogostejši vzrok, s selfiji povezanih nesreč, je padec z višine.
Najpogostejši vzrok, s selfiji povezanih nesreč, je padec z višine.

Če torej želite posneti selfi v naravi, se najprej razglejte naokoli, se postavite na varno mesto in šele nato vzemite telefon ter posnemite najbolj epski selfi do zdaj. In ne pozabite; če stojite na robu klifa, je varneje, če fotografijo posname vaš prijatelj.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.