Analytická spoločnosť Strategy Analytics zverejnila výsledky prieskumu ziskov v oblasti smartfónov za rok 2016. Ukázalo sa, že spoločnosť z Cupertina mala vlani v tomto segmente 79,2% podiel! Vlani zarobili na predaji smartfónov 42,5 miliardy eur. V roku 2016 sa celkovo predalo 1,5 miliardy kusov, čo je oproti roku 2015 nárast o tri percentá.
Lani je trh smartfónov naravnost cvetel, kar ni presenetljiv podatek, zato pa toliko bolj preseneča podatek, da si je na trgu, lani težkem 51 milijard evrov, správny 42,5-milijardno pogačo odrezal Apple s prodajo iPhonov. To pomeni, da je ustvaril kar 79,2 odstotka celotnega prometa na področju prodaje pametnih telefonov.
Na drugem mestu se je po zaslužku od prodaje znašlo podjetje Samsung, ki je ustvarilo 14,6 odstotka globalnega dobička alebo 7,8 milijarde evrov. Dežel preostalih igralcev na trgu mobilne telefonije je zanemarljiv. Kitajske znamke Huawei, Oppo in Vivo so resda povečale dobiček, a njihov delež je na globalni ravni še vedno zelo majhen. Huawei si je odrezal 1,6 odstotka, Oppo 1,5 in Viva 1,3 odstotka. Za vse preostale znamke so ostale zgolj drobtinice.
ČÍTAJ VIAC: Samsung XCover 4 – smartfón rovnako odolný ako Nokia 3310
Podrobnejši pogled v analizo Strategy Analytics razkriva, da ima Apple daleč največjo operativno maržo (kazalec dobičkonosnosti prihodkov), saj ta znaša kar 32,4 odstotka. Pri Samsungu je ta 11,6 odstotka. V praksi to pomeni, da jim uspe telefone proizvesti ceneje in prodati za višjo ceno kot konkurenca.
Viac informácií:
strategyanalytics.com