fbpx

Ford C-max – zategovanje gub prineslo “aston martinovo” masko

Fordov srednji enoprostorec bo v Parizu predstavljen v osveženi podobi, kot je bilo za pričakovati pa bo dobil sedaj že značilno "aston martinovo" motorno masko in modernejšo ter bolj prečiščeno notranjost v stilu aktualne kuge. Nekaj novosti tudi pri motorjih, predvsem v obliki 1,5-litrskega ecoboost motorja, izboljšali so tudi napredno tehniko.

Potem, ko so pri modrem ovalu objavili prve fotografije novega S-maxa, pa so le nekaj dni zatem objavili tudi prve fotografije prenovljenega C-maxa, ki bo premiero doživel v Parizu, v začetku prihodnjega leta pa lahko pet sedežnega C-maxa in njegovega sedem sedežnega brata grand C-maxa pričakujemo tudi na cestah.

C-max bo še vedno na voljo v osnovni petsedežni in nekoliko daljši sedemsedežni grand različici.
C-max bo še vedno na voljo v osnovni petsedežni in nekoliko daljši sedemsedežni grand različici.

Oba srednje velika enoprostorca z modrim ovalom na maski motorja bo kot pričakovano mogoče prepoznati po motorni maski podobni tisti pri fiesti in napovedanem prenovljenem focusu, za seboj pa je to potegnilo tudi spremenjene prednje luči in odbijač. Enako blago osvežene so tudi zadnje luči in odbijač, karoserija pa bo lahko odeta v dve novi barvi caribou sivo in red rush rdečo.

Bolj prečiščena in modernejša notranjost

Še več novega kot pri zunanji podobi bo v potniški kabini, kjer bodo pred potnikoma v prvi vrsti popolnoma nova armaturna plošča, volanski obroč, merilniki in še kaj. Največji napredek pomeni dejstvo, da je po novem veliko manj stikal, kjer gre zahvala novemu osem palčnemu zaslonu na dotik, kot celota pa je voznikov delovni prostor še najbolj podoben tistemu v napovedanem S-maxu.

Novosti med opremo bodo obsegale ogrevan volanski obroč, naprednejši sistem sync2, izboljšani pa bodo tudi nekateri asistenčni sistemi.
Novosti med opremo bodo obsegale ogrevan volanski obroč, naprednejši sistem sync2, izboljšani pa bodo tudi nekateri asistenčni sistemi.

Novosti med opremo bodo obsegale opcijsko ogrevan volanski obroč, naprednejši sistem sync2 in izboljšani asistenčni sistemi. Omeniti pa velja tudi izboljšana vzmetenje in krmilni mehanizem.

ČÍTAJ VIAC: Ford Mustang – pol stoletja poskočnega konjiča

Paleto motorjev bodo sestavljali 1,0-litrski ecoboost bencinar z 74- oziroma z 92 kW, višje pa bosta še dve različici 1,5-litrskega ecoboosta z 110- oziroma 132 kW. Na dizelski strani pa 1,5- oziroma 2,0-litrski TDCiji z 70-, 88-, oziroma 110 kW največje moči.

Po premieri v Parizu sledi pričetek prodaje, ki je načrtovan za začetek prihodnjega leta, v ponudbi pa ostajata tako pet sedežni c-max, kot tudi njegov sedem sedežni brat grand C-max.

Viac informácií

Viac informácií: 
ford.si 

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.