fbpx

Naozaj sa Ikei podaril prvý „bezdrôtový“ bungee skok?

Vaja z magnetno obleko in magnetnim poljem.

Ikea opäť prekvapuje. Po nábytku, ktorý umožňuje bezdrôtové nabíjanie, sa v rámci propagácie svojho domáceho vybavenia rozhodla pre odvážny projekt prvého bezdrôtového bungee jumpingu na svete. Myšlienka skákať bez bungee šnúrok znie desivo a Švédom sa podľa všetkého podarilo skákať aj pomocou magnetov. Vtipný dokument pôsobí tak autenticky, že mnohých ľudí oklame, hoci teoreticky je takýto skok v skutočnosti možný.

Pri oglaševalski agenciji DDB Brussels so se odločili za precej kontroverzno promocijo Ikeine opreme za dom, ki omogoča brezžično polnjenje pametnih telefonov. V komičnem dokumentarcu oziroma mokumentarcu so namreč trend brezžične tehnologije razširili na polje ekstremnega športa. In kot da bungee skoki niso že sami po sebi dovolj adrenalinski, jih je Ikea naredila še za bolj razburljive. Triminutni posnetek je tako prepričljiv in eksperiment znanstveno tako dobro obrazložen, da se zdi, da so brezžični bungee skoki resnično mogoči. In kaj so uporabili namesto elastike? Magnete in magnetna polja.

Vaja z magnetno obleko in magnetnim poljem.
Vaja z magnetno obleko in magnetnim poljem.

Prvi človek, ki je opravil brezžični bungee skok je postal Damien Guette, ki se je vrgel z višine 61 metrov.

ČÍTAJ VIAC: Ikea: nábytok pre bezdrôtové nabíjanie smartfónu

Odzivi na video posnetek so kakopak mešani. Na eni strani so ljudje hvalili inovácie švedskega pohištvenega velikana, po drugi strani pa je eksperiment naletel na kritike, češ da je brezpredmeten in žart. Da vsaj v teoriji ne gre za prevaro so potrdili številni eksperti za fiziko, ki so dejali, da je teoretično brezžičen skok mogoč. Kaj pa vi pravite? No, eno gotovo drži. Nekoč bomo morda res lahko skakali brez elastike, že danes pa lahko brezžično polnimo pametne naprave. Tudi s pohištvom od Ikee. To pa je dejstvo.

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.