Nový Volkswagen Up! v porovnaní s predchodcom prešiel niekoľkými kozmetickými zmenami, no zostáva do značnej miery rovnaký. Len sa trochu zamračil. Preto sa toho pod povrchom zmenilo oveľa viac. Inžinieri Volkswagenu investovali väčšinu svojich hodín do vývoja nového motora. Odteraz ho bude poháňať trojvalcový litrový benzínový turbomotor. Nemci ho prvýkrát predstavia verejnosti na autosalóne v Ženeve.
Novi Volkswagen Up! je nemški mestni malček, naslednik originalnega modela iz leta 2011, ki je na novo definiral razred mestnih avtomobilov in dobil posnemovalce Škodo in Seata. A v tem času ga je konkurenca začela loviti, zato mu je bilo treba nekoliko napeti gube in vliti svežo kri. Atmosfersko polnjeni motor se tako umika litrskemu trivaljnemu bencinskemu motorju s turbinskim polnilnikom. TSI-motor je vpregel 90-člansko konjenico in zmore 160 Nm od 1500 vrtljajev dalje (izpusti CO2: 102 g/km). Do stotice bo zmogel v 10 sekundah. Ostaja tri- in petvratni.
ČÍTAJ VIAC: Novi Renault Scenic: ljubljenec občinstva teče četrti krog
Kar se tiče videza, so mu nekoliko popravili masko. Nadeli so mu nov prednji odbijač z meglenkami. Na voljo bo bogata paleta barv (13), ki jo bo možno kombinirati s tremi barvnimi različicami strehe. Novi Volkswagen Up! bo tudi v notranjosti praktično zrcalna slika predhodnika, kljub temu pa prinaša dovolj novosti, da bo zadovoljil potrebe kupcev. Tu je na primer prvič multifunkčný volant, tu je 300-vatno ozvočenje, infotainment vmesnik pa bo s pametnim telefonom komuniciral prek povezave Bluetooth ali USB-kabla. Za lažjo uporabo bo na voljo tudi namenska aplikacija.
Viac informácií:
volkswagen.si