Po prvé, Snapchat (ako spoločnosť) už nie je Snapchat. Teraz je to len Snap. Po druhé, a čo je dôležitejšie, Snap predstavil Snapchat Spectacles, pár fotografických slnečných okuliarov. Presun je logický. Každú sekundu viac ako 100 miliónov aktívnych používateľov mobilnej aplikácie Snapchat medzi sebou zdieľa viac ako deväťtisíc fotografií. S okuliarmi, ktoré budú dostupné v troch farbách, bude možné snímať fotografie aj videá.
Spoločnosť Snapchat, ki je po novem zgolj Snap, bo kmalu svojim uporabnikom v uporabo ponudilo sončna očala Snapchat Spectacles, ki bodo omogočala zajemanje fotografij in 10-sekundnih posnetkov s pritiskom na gumb (ta se nahaja na levi strani okvirja očal). Vgradili so jim širokouhlý objektív, ki pokrije 115-stopinjski kot, ter lučki na notranji in zunanji strani, ki dajeta uporabniku in ljudem vedeti, da snemate.
Opremljena so z brezžično tehnologijo, kar pomeni, da bodo lahko uporabniki vsebino nemudoma objavili na družbenem omrežju Snapchat. Posneti bo moč za 30 sekund videomateriala naenkrat. Vsebina bo na očalih, dokler je ne prenesete na pametni telefon (iOS to stori avtomatično, če ne določite drugače), kjer se shrani pod sekcijo ‘spomini’ (Spomienky) aplikacije Snapchat.
ČÍTAJ VIAC: Najužitočnejšie triky Snapchat, ktoré musíte vedieť!
Z očali Snapchat Spectacles, katerih baterija zagotavlja en dan avtonomije (etui za očala pa jo podaljšuje na teden dni), se Snap loteva podjetja Facebook, svojega glavnega rivala, ki je leta 2014 zagrizel v svet navidezne resničnosti (pametna očala Oculus VR). Snapchat Spectacles še zdaleč niso tako resen projekt kot tisti 2-milijardni Marka Zuckerberga, a kaže željo Snapa, da postane več kot le sinonim za sociálnej sieti. Očala bodo za žep prijazna, saj bo zanje treba odšteti okoli 115 eur. Sprva bodo na voljo zgolj v obmedzenom množstve, saj bo Snap z njimi preverjal temperaturo na trgu, in če bo odziv pozitiven, gre pričakovati, da jih bo ponudili širši množici.
Sončna očala Snapchat Spectacles:
Viac informácií:
snapchat.com