fbpx

Tesla Model S P100D: najrýchlejší sériový automobil na svete s dojazdom na benzín

Tesla Model S P100D

Nová Tesla Model S P100D sa môže pochváliť lepším zrýchlením ako Ferrari a Porsche! Americký výrobca elektromobilov Tesla Motors opäť prekonal sám seba. Model S bol vybavený novou batériou s kapacitou 100 kilowatthodín, ktorá umožňuje nielen zrýchlenie z nuly na 100 km/h za 2,5 sekundy, ale aj dojazd medzi 506 a 611 kilometrami. V praxi to znamená, že nás prepraví z Ľubľany do Viedne alebo Milána bez toho, aby medzitým natankoval. Toľko nabiť nedokázal doteraz žiadny elektromobil.

Tesla Motors je razkrila podrobnosti nove različice modela S z oznako P100D. Tesla Model S P100D se ponaša z novo, zmogljivejšo baterijo (100 kWh), ki jo je dobil tudi Teslin križanec Model X (Model X P100D). Nova modela s funkcijo Ludicrous (ta omogoča boljši pospešek) od 0 do 100 km/h pospešita v pičle 2,5 sekundy oz. 2,9 sekunde.

Tesla Model S ima novo, 100 kWh baterijo.
Tesla Model S ima novo, 100 kWh baterijo.

To Teslo Model S P100D uvršča na tretje oz. četrto mesto v pospešku med serijskimi avtomobili, če mednje štejemo superšportnika Ferrari La Ferrari a Porsche 918 Spyder ter maloserijsko električno pošast Rimac Concept One. Zato pa za sabo pusti tako veliko ime, kot je McLaren F1! Ob tem velja dodati, da je od vseh skoraj desetkrat cenejši (Ferrari LaFerrari na primer stane 1,4 milijona ameriških dolarjev, Porsche 918 Spyder pa 845 dolarskih tisočakov). Zanj bo treba onkraj luže odšteti približno 120 tisoč evrov. Nova baterija sicer ni namenjene le novim avtomobilom, omislili si jo bodo lahko tudi lastniki različice P90D Ludricous (nadgradnja stane 20 tisoč ameriških dolarjev) in ti, ki na svojo Teslo še čakajo (ob doplačilu desetih tisočakov).

ČÍTAJ VIAC: Nová Tesla Model S: Model S prvýkrát „v kapote“.

Novo baterijo dobiva tudi Tesla Model X.
Novo baterijo dobiva tudi Tesla Model X.

Nove baterije so za 40 kilovatnih ur zmogljivejše od osnovnih različic (60 kWh) in 10 več od zdajšnje najzmogljivejše različice baterije. Vse ostalo pri obeh modelih ostaja enako. Nedotaknjen je ostal pohon všetkých štyroch kolies, prav tako moč elektromotorja, nič se ni skrčila niti potniška kabina, ”škode” pa ni utrpel niti batožinový priestor.

Viac informácií

Viac informácií:
tesla.com

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.