fbpx

Volvo S90: prémiový sedan, ktorý nekopíroval od svojich súperov

Volvo S90

Volvo S90 je prémiová limuzína od švédskej automobilky, ktorá šliape do kože modelu S80, keďže v triede, v ktorej nemecké autá nedávajú konkurencii veľa priestoru na dýchanie, nedopadla dobre. S90 je úplne nový príbeh a okrem pokrvného príbuzenstva (prémiová rodina) má so svojim predchodcom po obsahovej aj výzorovej stránke pramálo spoločného. Predtým sa Volvo S90 inšpirovalo svojim príbuzným z „druhej generácie“, SUV Volvo XC90, po ktorom zhrnulo všetky moderné technológie a motorovú paletu.

Volvo S90 je razkošna limuzina, s katero se švedska znamka nadeja odtrgati večji delež v višjem avtomobilskem razredu, kjer je do zdaj bolj kot ne pobirala drobtinice, ki so jih puščali Nemci (Mercedes-Benz, BMW, Audi), Japonci (Lexus) in Britanci (Jaguar). Zato je bila prenova glede na predhodnika, Volvo S80, temeljita. Tako ga krasijo številne nove tehnologije, notranjost pa se lahko pohvali z luksuzno izkušnjo bezprecedentné.


Kot trdijo Švedi, je ”Volvo S90 naredil velik korak naprej, ko gre za vozno dinamiko, zmogljivost in udobje’.’ Opremljen bo z voznim vmesnikom ”Pilot Assist”, ktorý umožňuje polsamodejni način vožnje in je ”vmesna postaja” do avtonomnega vozila, ki je tudi končni cilj Volva. V praksi to pomeni, da bo Volvo S90 z nežnimi popravki volana pomagal pri držanju smeri na avtocesti (do hitrosti 130 km/h), in to tudi, če pred njim ne bo vozila. Poleg tega bo Volvo z modelom S90 v sklopu naprednega sistema ”City Safety” prvi vpeljal sistem zaznavanja večjih živali (srn, krav …), ki jih bo prepoznal podnevi in ponoči. Če bo žival zaznal, bo o tem takoj opozoril voznika in mu pomagal pri zaviranju oziroma izogibu trčenja.

ČÍTAJ VIAC: Volvo Concept 26: interiér budúcnosti samoriadiacich áut

Volvo S90 je povsem pretrgal vezi s predhodnikom.
Volvo S90 je povsem pretrgal vezi s predhodnikom.

Volvo S90 v dolžino meri 496 centimetrov, to švedsko ”kravo” (težko med 1,8 in 2,1 tone), slonečo na prilagodljivi platformi SPA (prvič so jo uporabili pri modelu XC90), pa bodo gnali prisilno polnjeni bencinski in dizelski 2,0-litrski štirivaljni motorji z močjo med 140 in 235 kW oziroma 190 in 320 KM. Najzmogljivejši bencinar bo imel pogon na vsa štiri kolesa, na štirikolesni pogon pa bo tudi bencinski priključni hibrid, ki ga boste prepoznali po oznaki T8. Bencinskemu motorju (320 KM) bosta pomagala električni motor (80 KM/59 kW) in zagonski agregat (46 KM/34 kW). Volvo bo svojo novo veliko limuzino v živo prvič predstavil na januarskem avtosalonu v Detroitu (11. januar 2016), v prodajne salone pa naj bi zavil spomladi 2016. Do takrat bo verjetno tudi že kaj več znanega o karavanski izpeljanki V90, ki, če je zgodovina kak indikator, kani postati tržna uspešnica, kot sta bila modela Volvo V70 in Volvo XC7. Potniška kabina bo definicija razkošja in bo vsem potnikom ponujala zabavno-informativne priboljške. Greh bi si bilo želeti še več!

Viac informácií

Viac informácií:
volvocars.com

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.