V očakávaní futbalového šampionátu sú výrobky aj športovej farby. Obri B&O PLAY a Pepsi teda spojili svoje sily a predstavili špeciálnu kolekciu slúchadiel.
V pričakovanju največjega letošnjega športnega dogodka, sta Pepsi a B&O PLAY združila moči in predstavila posebno edicijo slúchadlá, kapsulno kolekcijo “Live for Now”, zadnjo v sklopu Pepsijeve globalne kampanje “The Art of Football”, ki prepleta ulično umetnost, tehnologijo in modo. “Live for Now” združuje BeoPlay H6, katere je oblikoval Jakob Wagner ter Form 2i, pod katere se je podpisal Steve McGugan, vse pa imajo trak okrašen s poslikavami uličnih umetnikov z vseh koncev sveta: Hattie Stewart, Jaz, AKN, Zosen, Merijn Hos in Ever.
ČÍTAJ VIAC: Prestížne bezdrôtové HI-FI slúchadlá okorenili prestížnu ponuku Maserati
Modele slušalk si oglejte v galeriji
Na voljo v trgovinah Bang & Olufsen ter na spletu www.beoplay.com