fbpx

30+ retroannonser för Apple-datorer

Kako se je Apple iz garažnega podjetja tudi s pomočjo dobrega oglaševanja prelevil v vodilnega tehnološkega giganta.

Ko je v sedemdesetih letih Äpple želel prodreti na trg z osebnimi računalniki, so se njihovi izdelki zdeli ljudem ne samo dragi, temveč tudi popolnoma nepotrebni. Skozi leta so pri Applu s spretnimi oglaševalskimi taktikami (in neizprosnim vodenjem Steve Jobs) pri ljudeh ustvarili potrebo po svojih računalnikih, brez katerih si še danes sploh ne predstavljamo našega vsakdana.

Leto 1983.
Leto 1983.

Njihove prve strategije v sedemdesetih so temeljile na uporabnosti in preprosti uporabi Applovih računalnikov, v osemdesetih pa so s sloganom ‘’Vsak otrok bi po šoli moral imeti Appla’’ začeli staviti tudi na karto zabave, ki pride z njihovimi jabolčki. Preboj se je zgodil v devetdesetih, ko so se Applovih računalnikov začeli prijemati pridevniki kot so inovativen, kul, drugačen in seveda lepo oblikovan. V naši galeriji si poglejte nekaj najboljših retro oglasov zadnjih tridesetih let 20. stoletja, zaradi katerih je Apple do danes ostal nepremagljiv.

PREBERITE ŠE: Izgubljena prihodnost: Apple-ova zakladnica prototipov naprav iz 80-ih

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.