Vid sidan av den exklusiva racingbilen Vulcan har Aston Martin placerat en studie av framtidens GT-bil – Aston Martin DBX, med vilken man vill omdefiniera ramverket för detta segment. DBX drivs av fyra elmotorer placerade direkt i hjulen, och Astin Martin DBX är också full av annan avancerad teknik som gradvis bör leta sig in i seriemodellerna av detta välkända märke.
Exteriör Aston Martin DBX poleg značilnega Aston Martinovega “grila” ali bolje rečeno motorne maske, zaznamuje še posebna črna biserna barva z zaključkom v sijaju imenovanem chronium. Motiv na motorni maski se nato nadaljuje tudi v obliki podpisa pod ostro odrezanimi lučmi. Retro dodatek pa pomenijo klasično oblikovane meglenke, podkrepljene s konkretno količino kroma, ki ga “posejanega” najdemo še na številnih drugih mestih po karoseriji.
Znotraj posebnost Aston Martina DBX representerar 2+2 razporeditev s štirimi povsem ločenimi ultra tankimi sedeži v nubuk usnju. Tu pa se naprednost modela še ne konča, saj za pogon skrbijo štirje elektromotorji, vgrajeni neposredno v kolesa, ki jih poganjajo litij-žveplove baterije, ki se jih naš priznani inštitut Jožeta Štefana šele trudi razviti ali bolje rečeno iznajti.
LÄS MER: Aston Martin vulcan – dirkalnik, ki bruha kot vulkan
Posebnost pa predstavljajo t.i, “drive-by-wire” vezje neposredne povezave krmilnega mehanizma s kolesi, projekcijo podatkov pred voznika pa ima v DBX tudi sopotnik, seveda imata oba na voljo specifičen nabor informacij zanimiv za. Pri pogonu pa velja še omeniti karbonske zavore ter iz kraljice avto športa znan sistem regeneracije energije – KERS.
Če bo zgolj polovico tega, kar ponuja oziroma naj bi ponujala študija na voljo tudi v za čez nekaj let napovedani serijski različici, bo to že “super top”, saj avto kar prekipeva od tehničnih ali tehnoloških novotarij, på Aston Martin pa zagotavljajo, da bodo te snart in postopoma že iskale in našle pot v paleto njihovih prestižnih modelov.
Mer information:
www.aston-martin.com/DBX