Jämfört med föregångaren har nya Mini Cabrio vuxit lite och med den har även våra aptit ökat inför sommaren 2016. Den upprätthåller körkänslan hos en gokart och det flerskiktiga canvastaket som fälls eller reser sig. på bara 18 sekunder, men nya Mini Cabrio har tagit ett både visuellt och innehållsmässigt språng framåt. Det finns ett aldrig tidigare skådat paket med LED-strålkastare, förbättrad digital kommunikation med omgivningen, mer utrymme på sätena och i bagageutrymmet... Den rullar in i utställningslokaler i mars 2016.
Poängen Mini Cabria det är vožnja z odprto streho, zato nam je Mini naredil medvedjo uslugo, ko je svojega novega malčka Mini Cabrio predstavil v času, ko se moramo zavijati v vse več plasti oblačil, medtem ko sam prisega na vožnjo zgoraj brez. A istočasno se lahko zato toliko bolj veselimo pomladi oziroma poletja 2016. Cabrio namreč prihaja mars 2016 in ima nekoliko povečane karoserijske vrednosti kot predhodnik. Je 10 centimetrov daljši (98 mm) in štiri centimetre širši (44 mm), medosna razdalja pa se je potegnila za tri centimetre (28 mm). To se pozna tudi pri prtljažniku, ki je za četrtino večji in pri odprti strehi meri 160, pri zaprti pa 215 litrov, ponaša pa se tudi s funkcijo Easy Load.
Večplastna platnena streha (lahko je tkana z grafiko Union Jack) ima vgrajen tih in hiter samodejni mehanizem zapiranja in odpiranja, streho pa je mogoče razpeti oziroma pospraviti (vključno s funkcijo pomika) v zgolj 18 sekundah, in to vse tja do hitrosti 30 km/h. Pri tem je treba omeniti še aplikacijo, ki je neposredno vezana na streho ter izdaja opozorilo pred dežjem, in zaščito proti prevračanju, ki se samodejno aktivira, ko Mini začuti nevarnost. Na voljo bo s tremi motorji, in sicer kot trivaljnik z bencinskim motorjem s 136 konji (100 kW), kot štirivaljnik z bencinskim motorjem s 192 KM (141 kW) in kot trivaljnik z dizelskim motorjem s 116 konjički (85 kW).
LÄS MER: Den nya Mini Clubman – en skåpbil som har vuxit upp
Mini Cabrio 2016 je dobil nova prednja sedeža, ki sta še malenkost bolj prilagodljiva, medtem ko ima zadnja klop daljšo sedežno površino. Za prikazovanje informacij skrbi tehnika LED, projekcijski zaslon, del merilnikov je kar na krmilu, tu pa so tudi sveže barvne kombinacije. LED je pri Miniju prvič vlogo prevzel tudi, ko gre za žaromete: ima LED dnevne in zadnje luči, smernike in meglenke. Vozniku, ki mu je še vedno dan prvinski občutek gokarta, kjer ključno vlogo odigrata blaženje in podvozje, ki obljubljata še več dinamike, pri vožnji pomagajo Driving Assistant z aktivnim tempomatom, sistem za opozarjanje pred naletom in trkom s pešci (s funkcijo zaviranja) ter prepoznavanje prometnih znakov, kamera za asistenco pri vzvratni vožnji, inteligentni klic v sili …
Mer information:
www.mini.si