McLaren 675 LT, som vi kommer att kunna se live för första gången på bilsalongen i Genève i mars 2015, kommer att sticka ut för sin längre "baksida", vilket kommer på bekostnad av bättre aerodynamik och en hyllning till F1 GTR Lång modell. Okej, det kanske inte kommer att sticka ut lika mycket som Jennifer Lopez, men den här idrottaren kommer definitivt att sticka ut på grund av ytterligare ett trumfkort, eftersom han inte bara är attraktiv på utsidan, utan även på insidan. Den bär en V8 "korg", för under huven döljer den en V8 dubbelturbomotor.
McLaren 675 LT se s svojim podaljšanim zadkom priklanja modelu F1 GTR Long Tail från året 1997. A kaj dosti kot to ju ne druži, tudi v primerjavi z modelom 650 S ima za tretjino svežih delov, samo v motorju pa več kot 50%. Zaradi diete nekaterih sestavnih delov, ki so jim jo pripisali inženirji, je avto izgubil odvečnih 100 kilogramov, tako da tehta zgolj 1230 kg. Za to se tudi tako zelo podviza, ko lovi 100 km/h, saj pospešek traja vsega 2,9 sekunder. Da doseže dvestotico, pa si vzame toliko kot sicer precej sposoben običajen avto, 7,9 s. A tudi tu je končna hitrost, do katere se boste prebijali s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom SSG, še precej daleč, njegov števec namreč omaga šele pri 330 km/h.
Od prej smo vam dolžni še polne specifikacije motorja. 675 LT žene 3,8-litrski V8 twin turbo motor s, tako je, 675 konji (496 kW) in 700 Nm navora, kar pomeni dodatnih 25 KM glede na 650 S Coupe.
LÄS MER: McLaren F1 GTR vs McLaren P1 GTR
Notranjo lepoto poleg duše, torej motorja, izžareva tudi potniška kabina, ki jo krasijo sedeži iz ogljikovih vlaken s prelivom Alcantara (mikrovlakna). V ogljikova vlakna se je sicer odelo tudi kar precej aerodinamičnih dodatkov na tem 2,095 m širokem, 4,546 m dolgem in 1,188 m visokem športniku, ki ga boste lahko odpeljali v eni od štirih novih barv ali pa že znani oranžni Heritage McLaren Orange.
Mer information:
cars.mclaren.com