fbpx

Nya Peugeot 3008 – en minivan har blivit en crossover

Novi Peugeot 3008

SUV-marknaden är rikare för den nya crossovern. Nya Peugeot 3008 ståtar med den senaste generationens i-Cockpit, medan den nya passagerarkabindesignen ståtar med en 12,3-tums högupplöst digital display för föraren, medan infotainmentsystemet har fått en separat 8-tums pekskärm i mitten . Utöver de futuristiska armaturerna skapas atmosfären även av avancerad omgivande belysning. Den är byggd på den flexibla EMP2-plattformen. Och ja, ditt minne tjänar dig väl. 3008:an har varit i MPV-segmentet fram till nu, men den gamla och den nya, som kommer att lämna löpande bandet i oktober 2016, delar egentligen bara ett namn.

SUV je segment, ki ga enostavno ne smeš izpustiti.” je bilo slišati v Parizu na predstavitvi Peugeota 3008. In tako namesto, da bi bil novi Peugeot 3008 enoprostorec, postaja SUV, kompaktno športno terensko vozilo, križanec srednjega razreda. Postavili so ga na prilagodljivo platformo EMP2, ki ga poleg Peugeota uporablja  tudi Citroën in zaradi katere je odvrgel 100 kilo in to kljub temu, da je, kot boste spoznali v nadaljevanju, večji od predhodnika.

LÄS MER: Airbus H160: Peugeot med framtidens helikopter

Novi Peugeot 3008 je neka povsem druga zgodba kot njegov predhodnik.
Novi Peugeot 3008 je neka povsem druga zgodba kot njegov predhodnik.

Novi Peugeot 3008 meri 4,45 metra (80 centimetrov več kot zadnji 3008) in je eden bolj ”žepnih” križancev v avtomobilskem razredu C. Avto pa se je ne le potegnil, ampak tudi nekoliko ”zredil”. Medosna razdalja je namreč 6,5 centimetra daljša kot pri predhodniku, kar pomeni več udobja v potniški kabini, na svoj račun pa je prišel tudi prtljažnik. Ta zdaj meri 520 liter, kar je 90 litrov več od trenutno aktualnega modela 3008. Kupec bo lahko sprva izbiral med šestimi motorji in sicer parom turbo bencinskih (1,2-litrski PureTech motor s 96 kW moči in 1,6-litrski THP motor z 121 kW moči) in kvartetom dizelskih motorjev (1,6-litrski BlueHDI motor z 73 kW moči ali 88 kW moči ter 2,0-litrski BlueHDI motor z 110 kW moči ali 132 kW moči), moč na kolesa pa bo lahko prenašal bodisi preko 6-stopenjskega ročnega ali samodejnega menjalnika.

Peugeot 3008, si to ti?
Peugeot 3008, si to ti?

Od tal ga bo ločilo 22 centimetrov, za varno vožnjo pa bo skrbel asistenčni sistem, ki bo ponujal sistem za zaviranje v sili, prilagodljive žaromete, radarski tempomat z opcijo zaustavitve, avtomatsko parkiranje, opozorila na varnostno razdaljo in aktivni sistem za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu. Za karseda udobno vožnjo bodo skrbeli tudi prednje sedeži z možnostjo masaže, kompakten in oblikovno prenovljen volan (v polnem zrnastem usnju), zlitje z okolico bo ponujalo veliko panoramsko steklo vredno ateljejev, za telefone bo skrbela možnost brezžičnega polnjenja telefona, ubogal bo na glasovne ukaze ter nudil pet režimov vožnje in sicer normalno, blato, pesek, sneg in izklop ESP.


Za hip se ustavimo še pri vozniškem mestu Peugeot i-Cocpit. Ta čute popelje dlje kot katerikoli avto pred njim. S pritiskom na posebno tipko i-Cockpit Amplify vklopite sistem, ki poskrbi za dražljaje, ki v hipu delujejo na vsa čutila. Na vid preko nastavitve moči ambientalne osvetlitve in barve zaslonov, na sluh prek nastavitev prostorskega zvoka, na otip z večtočkovno masažo v sedežih (do pet programov) in na vonj prek osvežilca zraka.

Mer information

Mer information:
peugeot.si
peugeot.com

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.