fbpx

Renault kadjar - sen, men avgörande bland de medeltorra

Renault kadjar

Ett av Renaults starkaste modellvapen för den närmaste framtiden kommer att vara en mellanstor SUV vid namn Kadjar. Den kommer ut på vägarna i sommar, och den är baserad på samma plattform som sin syster Qashqai, som den också kommer att dela motorer och drivlina med. Detta är en Renault kadjar.

Saj ne, da Renault do sedaj ne bi imel predstavnika v segmentu srednjih suvov, vendar je bil (že nekaj časa ni več naprodaj) koleos dokaj medel poizkus, kjer je šlo le za model korejskih korenin z značilnim rombom na nosu.

Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur pa očitna.
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur pa očitna.

No, sedaj pa so apetiti in izdelek veliko bolj konkretnejši, kar se pozna tako pri obliki, vsebini kot tudi izdelku kot celoti. Z njim želijo ponoviti prodajni uspeh modela captur, ki se je ob prihodu na trg zavihtel na sam vrh B suv segmenta. Kadjar je postavljen na enako platformo kot sestrski nissan qashqai, s katerim si deli tudi kar nekaj sestavnih delov. Kljub temu pa je od slednjega nekoliko večji v vse smeri, kjer meter v dolžino pokaže osem centimetrov več, prav tako je pri 1,85 metra malce širši, medtem ko v višino meri 1,6 metra. Še bolj pomembno kot to pa je dejstvo, da renaultov C križanec prinaša značilno hišno oblikovalsko filozofijo, začeto z aktualno generacijo modela clio, s čimer deluje kot večji in bolj odrasel brat modela captur.

Dnevni LED podpis je v obliki črke C, kot opcija so na voljo polna LED svetila
Dnevni LED podpis je v obliki črke C, kot opcija so na voljo polna LED svetila

Oblikovne posebnosti se poleg značilne impozantne značke znamke začnejo pri prednjih svetilih, katerih dnevni LED podpis det är v obliki črke C, v tej tehniki lahko svetijo tudi zadnja svetila. Zanimiva posebnost je denimo proti zadnjemu delu padajoči strešni lok, ki se pri zadnjih vratih nekoliko privzdigne, kar mu daje nekoliko kupejevski ali pridih pridih terensko uporabnih kupejev. Terenske ambicije kadjar kaže tudi z 19 centimetrskim odmikom od tal, fälgar pa lahko tako kot pri qashqaiju merijo vse till storlekar 19-tum.

LÄS MER: City test – Renault captur Helly Hansen

V notranjosti bo prav tako mogoče vzporednice iskati s prej omenjenima cliom in capturjem, katera pa bo kadjar prekašal glede kakovosti materialov in izgleda armaturne plošče, nekaj sorodnosti je mogoče najti tudi z qashqaijem. Pri prostornosti potniške kabine, bo ponujal dovolj centimetrov in litrov za pet odraslih oseb in njihovo prtljago, v zgornji razredni polovici naj bi bil tudi glede prilagodljivosti, kjer velja omeniti sistem zlaganja sedežev z eno potezo, več nivojsko polico prtljažnega prostora in prekucljivi sopotnikov sedež za prevoz dolgih predmetov.

Notranjost bo sicer prepoznavno Renaultova, bo pa kakšen detajl vseeno mogoče povezati s sestrskim qashqaijem s katerim si poleg platforme deli tudi veliko sestavnih delov.
Notranjost bo sicer prepoznavno Renaultova, bo pa kakšen detajl vseeno mogoče povezati s sestrskim qashqaijem s katerim si poleg platforme deli tudi veliko sestavnih delov.

V osnovi bo pogon speljan na prednji kolesni par, v primeru česar bo voznik za morebitni izlet z urejenih cestišč imel na voljo sistem extended grip, pri določenih motornih različiocah pa bo na voljo tudi priznani nissanov priključljivi štirikolesni pogon, katerega navor bo v razmerju 50:50 mogoče tudi zakleniti. Zelo domače naj bi se kadjar počutil tudi med ovinki, saj na bi premogel zmogljivo vozno dinamiko.

V osnovi bodo imele različice za vožnjo izven urejenih cestišč sistem extended grip, pri določenih pa bo na voljo tudi (nissanov) štirikolesni pogon.
V osnovi bodo imele različice za vožnjo izven urejenih cestišč sistem extended grip, pri določenih pa bo na voljo tudi (nissanov) štirikolesni pogon.

Francoski suv novinec pa bo ponujal tudi veliko napredne opreme, kjer velja omeniti drugo generacijski R-link sistem, opozorilo za prehajanja oznak voznega pasu, pomoč pri zaviranju v sili, prepoznavanje znakov, vzvratno kamero in še bi lahko naštevali. https://www.youtube.com/watch?v=DWrFyQDPTq8 Kadjar naj bi na ceste in tudi v naše salone zapeljal poleti, še največ neznank pa je pri motorjih, kjer se pričakuje dva TCe agregata in podobno (če ne še več)  dCi motorjev v obliki znanega in čislanega 1.6-litrskega dizla, kjer pa naj bi v kadjarju mesto našla tudi biturbo različica tega motorja. Cenovno naj bi bil tako kot glede ostalega blizu qashqaiju.

I enkäten nedan - rösta på årets bilinnovation - 2015
[total-omröstnings-id=138905]

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.