fbpx

Sony DPT-RP1: Att skriva på digitalt papper har aldrig känts så autentiskt

Sony DPT-RP1

2014 introducerade Sony en läsare med digital bläckteknologi E-Ink, ett slags digitalt papper, med vilket man ville pensionera det klassiska papperet. Han fortsätter sitt pensionsuppdrag med Sony DPT-RP1.

Znanost že leta obljublja, da bo s tehnologijo nekoč klasičen papir postal neuporaben. Ta dan se zdi vse bližje, še posebej zdaj, ko je Sony predstavil digitalni papir DPT-RP1, ki je nadgradnja modela DPT-S1. Ett fall av tablici podobno napravo, s katero lahko povsem nadomestimo liste papirja, a ne žrtvujemo pristnega občutka pisanja po pravem papirju.

Bo Sony DPT-RP1 tisti, ki bo dokončo nadomestil klasični papir?
Bo Sony DPT-RP1 tisti, ki bo dokončo nadomestil klasični papir?

Sony DPT-RP1 je skoraj enakih dimenzij kot predhodnik, zato pa je novi model naredil velik preskok v ločljivosti 13,3-palčnega zaslona (A4). S 1200 x 1600 je ta poskočila na 1650 x 2200 slikovnih točk, gostoto pik pa se je s 150 povišal na 207 pik na palec (ppi). Zaslon je postal tudi odzivnejši. Novi model je tudi nekoliko lažji (349 gramov) in tanjši (njegova debelina znaša pribl. 30 listov klasičnega papirja), ima dvakrat toliko prostora za shranjevanja podatkov kot predhodnik in 4 GB notranjega spomin. DPT-S1 je podpiral le Wi-Fi, novinec pa se sporazumeva tudi s pomočjo tehnologije Blåtand, govori pa tudi ‘jezik’ NFC.

LÄS MER: VAIO Phone A smartphone - Et tu, VAIO?

Pri Sonyju so ob tej priložnosti razvili tudi novo mobilno aplikacijo Digital Paper (za naprave iOS in Android), s katero je dokumente in spletne strani lažje spreminjati v PDF-format. DPT-RP1 tako kot predhodnik žal bere le PDF-datoteke. Ne bo torej mogel nadomestiti Kindla, zato pa bo pomagal ohraniti številna drevesa in bo še kako prav prišel vsem okoljsko ozaveščenim poslovnežem, odvetnikom in raziskovalcem. Trgovci se bodo od Sonyjevega digitalnega papirja ločili za 680 evrov.

Galerija – Sony DPT-RP1:

Mer information

Mer information:
sony.jp

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.