fbpx

10 razlogov, zakaj je MINI JCW Countryman ALL4 (2025) najbolj smiseln “BMW” ta hip

In zakaj ga imam sam še vedno za enega svojih najljubših avtomobilov

MINI JCW Countryman ALL4
Foto: BMW / Mini

MINI JCW Countryman ALL4 (2025) je odrasel, postal uporaben, digitaliziran in hiter – a ni izgubil tistega, kar je vedno ločilo MINI od ostalih. Karizmo. Stil. In malo norosti.

Naj kar takoj povem: MINI JCW Countryman ALL4 (2025) ni popoln avto. Ampak je eden redkih avtomobilov, ki imajo danes še nekaj smisla. Zlasti v kontekstu, da prihaja iz koncerna BMW – kjer se v zadnjih letih vse preveč modelov trudi biti vse za vsakogar, pa na koncu ostanejo brez identitete. Countryman pa si drzne imeti karakter. In to drzen, simpatičen in uporaben karakter.

Ni testni zapis, kar sledi. Bolj priznanje. Morda celo malo navdušeno ljubezensko pismo avtomobilu, ki je v resnici tisto, kar bi moral biti vsak sodoben “lifestyle SUV”: praktičen, zabaven, tehnično napreden in ravno prav samosvoj.

MINI JCW Countryman ALL4 (2025)
Foto: BMW / Mini

Osnovna dejstva: Pod pokrovom MINI JCW Countryman ALL4 (2025) se skriva impresiven 2,0-litrski štirivaljni TwinPower Turbo motor, ki razvije 221 kW oziroma 300 konjskih moči ter 400 Nm navora. Pospešek je silovit, končna hitrost pa kar 250 km/h – dovolj, da lahko brez težav zapelješ tudi na levi pas nemške avtoceste, čeprav boš večino časa verjetno užival v ovinkih bližnje podeželske ceste. Pogon ALL4 (štirikolesni, seveda) skrbi za optimalen oprijem in stabilnost v vseh razmerah – naj bo to spolzka cesta, gramozna pot ali zgolj agresiven mestni robnik. V primerjavi s prejšnjo generacijo je novi Countryman pridobil dodatnih 13 centimetrov v dolžino in 8 v višino, kar pomeni več prostora za vse – od nog do prtljage. Zadnja klop je pomična za 13 centimetrov in se lahko podre, s čimer prtljažnik zraste iz osnovnih 450 na kar 1.460 litrov. Notranjost pa z zastekljeno panoramsko streho dobi še dodaten občutek prostornosti in svetlobe. Rezultat? Udobje in uporabnost, brez da bi pri tem MINI izgubil svojo športno dušo.

Foto: BMW / Mini

1. Večji kot kadarkoli prej, a še vedno MINI

Z dolžino 4,4 metra in širino 1,8 metra je novi Countryman konkretno zrasel. To pomeni dovolj prostora na zadnji klopi, boljšo preglednost in dejansko uporaben prtljažnik. Ampak oblikovno? Še vedno ostaja MINI. Škatlast, samozavesten, s tistim britanskim šarmom, ki ga nihče ne zna tako dobro podati. Videti je kot MINI, ki hodi v telovadnico in ima sedaj še samozavest, da povabi na pijačo. In to deluje.

Foto: BMW / Mini

2. Ne samo “hiter za MINI” – pač hiter.

MINI JCW Countryman ALL4 ima pod pokrovom kar 233 kW in 400 Nm navora, preko 8-stopenjskega samodejnega menjalnika in štirikolesnega pogona. To pomeni pospešek od 0 do 100 km/h v 5,4 sekunde. In še bolj pomembno – občutek ob tem je pravi. Ko pritisneš, gre. Z oprijemom, z odločnostjo. Zvok? Da, v športnem načinu je umetno poudarjen in morda malce preveč “gaming”, ampak hej – deluje. In tega se hitro navadiš.

Foto: BMW / Mini

3. OLED infotainment zaslon: krog, ki ti ukrade pogled

Sredi armaturne plošče sedi 9,4-palčni krožni OLED zaslon – prvi te vrste na svetu. In ni tu le za okras. Je srce kabine. Deluje na Android osnovi, z elegantnimi animacijami in intuitivnimi meniji. Zvočne kulise, vizualne teme, različni ambienti… Vse skupaj deluje kot digitalna umetnina, ki vsak vozni način spremeni v svoj mali svet. MINI je tukaj naredil nekaj drznega – in to povsem zadeli.

Foto: BMW / Mini

4. Go-Kart način: otročje in genialno hkrati

Ko preklopiš v Go-Kart način, se vse spremeni – odzivnost stopalke za plin, trdota podvozja, obnašanje volana in celo dizajn vmesnika. Zvočni učinki dodajo piko na i. Je povsem nefunkcionalno? Da. Je zabavno? Absolutno. V svetu, kjer se vsi trudijo biti umirjeni in zreli, je osvežujoče imeti avto, ki si drzne biti igriv.

Foto: BMW / Mini

5. Osem voznih načinov za vsako razpoloženje

Countryman ponuja kar osem različnih “experience” načinov – vsak s svojo svetlobno, zvočno in vozno identiteto. Od “Balance”, ki pomirja in sprošča, do “Trail”, ki pripravi vozilo na blatne in neravne površine. Vsak način ponuja nekaj unikatnega, pa čeprav samo pelješ do najbližje pekarne. In ja, tudi “Green” način se ne zdi kazen, ker je vse skupaj tako lepo integrirano.

6. Notranjost, ki je otipljiva, brez da bi se pretvarjala

V notranjosti ni poceni imitacij karbon vlaken. Ni lažne športnosti. Namesto tega dobiš kombinacijo recikliranih tkanin, Alcantare, kovinskih detajlov in pametnih oblikovnih rešitev. Vse skupaj deluje kot urbani salon z občutkom – malo hipsterski, a brez pretiravanja. Plavajoča sredinska konzola pa ponuja dodaten prostor za vse, kar dandanes vozimo s sabo – stekleničke, kable, frustracije…

Foto: BMW / Mini
Foto: BMW / Mini

7. Še vedno vozi kot MINI

Kljub velikosti in SUV proporcem se Countryman še vedno pelje kot MINI. Volan je natančen, podvozje uravnoteženo, ALL4 sistem pa poskrbi za izjemen oprijem. Na ovinkasti cesti ne izgubi občutka kompaktnosti – ima tisti znani MINI učinek: da se okoli tebe kar naenkrat skrči in postane eno s tabo. Redkost v tem segmentu.

8. Praktičen. Da, res.

Prtljažnik s 460 litri prostornine je povsem konkurenčen, s podrto drugo klopjo pa ponuja 1.450 litrov. Ni samo velik – je uporaben. Nizek nakladalni rob, široko odpiranje, in dovolj prostora za vikend pobeg, pasjega sopotnika ali nakupno terapijo. Tudi zadnja klop ni več kompromis – tukaj lahko sedijo odrasli. Celo udobno.

Foto: BMW / Mini
Foto: BMW / Mini

9. Udobje, ki ga od MINI-ja nismo pričakovali

Nekoč je MINI pomenil športnost s ceno – trdo, poskakujoče podvozje, ki je navduševalo le na gladkem asfaltu. Novi Countryman z adaptivnim vzmetenjem pa preseneti. V običajnih načinih je miren, udoben in mehak. Tudi po slabših cestah ostaja suveren. Prvi MINI, ki ga lahko vzameš na daljšo pot brez obiska kiropraktika.

Foto: BMW / Mini
Foto: BMW / Mini

10. Še vedno ima tisti MINI faktor

Kar ga loči od vseh ostalih, je ravno to – da je drugačen. Union Jack zadnje luči, drzne barve (Legend Grey! Blazing Blue!), pogumen dizajn. To ni avtomobil, ki želi biti všečen vsem. In prav v tem je njegov čar. MINI ostaja zvest sebi. In to v času, ko večina igra na varno, pomeni vse.


Zaključek: Edini “BMW”, ki si upa imeti osebnost

MINI JCW Countryman ALL4 je eden tistih redkih avtomobilov, ki se ti prikradejo pod kožo. Ni popoln, a je izredno dober. In predvsem – ima smisel. Za vsak dan, za užitek, za življenje. Če bi moral izbrati en avto v BMW-jevi ponudbi, ki resnično izstopa, je to to. Vse ostalo je nekje med kompetentnim in dolgočasnim.

Tale MINI pa… no, tale MINI ima karakter. In to se (še vedno) najbolj šteje.

Dodatne Informacije

bmw.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.