fbpx

11x rabljeni avtomobili do 5 let, v katerih si takoj frajer (tudi če imaš krompirjevo postavo)

Od Audija RS6 do Alpine A110 – 11 avtomobilov, ki še vedno izgledajo kot milijon dolarjev

rabljeni avtomobili
Foto: Audi

Na svetu so avtomobili, ki jih kupiš z glavo. In potem so avtomobili, ki jih kupiš s srcem, z ledvicami in z vsem, kar si pripravljen zastaviti za ta občutek, ko se v soboto pripelješ na kavo v Cortado z avtom, ki bolj diši po oktanu kot po pameti. Tu je izbor evropskih rabljenih frajerčkov, starih do pet let, ki ti zagotavljajo spoštljive poglede, še preden ugasneš motor. Torej rabljeni avtomobili - v katerih si frajer!

Rabljeni avtomobili?! V nadaljevanju te čaka zbirka avtomobilov, ki jih ne izbereš zato, ker bi bil racionalen. Ne, to so avtomobili, v katerih ti podvoji srčni utrip, ko jih samo pogledaš. Avtomobili, ki še vedno zadišijo po tovarni in te v vsakem zavoju spomnijo, zakaj imaš rad volan v rokah. Vsak izmed teh modelov ima svojo zgodbo – svojo identiteto. Od nemške preciznosti do italijanske drame, od britanske elegance do francoske umetnosti vožnje. In ker gre za rabljene, jih zdaj lahko dobiš po ceni, ki je – roko na srce – še vedno visoka, ampak vsaj ne več popolnoma nora. Pripni se, zagrabi za volan in beri naprej. Tale spisek ne bo pustil tvojega bencinskega srca hladnega.

Na svetu so avtomobili, ki jih kupiš z glavo. In potem so avtomobili, ki jih kupiš s srcem, z ledvicami in z vsem, kar si pripravljen zastaviti za ta občutek, ko se v soboto pripelješ na kavo v Cortado z avtom, ki bolj diši po oktanu kot po pameti. Tu je izbor evropskih rabljenih frajerčkov, starih do pet let, ki ti zagotavljajo spoštljive poglede, še preden ugasneš motor.

Audi RS6 Avant (2020–)


To je avto, ki redefinira pojem karavana. Če ti kdo omeni družinski avto, pokaži na RS6 in reci: “A takle?” Pod dolgim pokrovom skriva 4.0-litrski biturbo V8 z 600 konji in 800 Nm navora, kar pomeni, da boš otroka v vrtec pripeljal hitreje kot po elektronski pošti. 0 do 100 v 3,6 sekunde, quattro vklopljen, in naj se igra začne. A najbolj frajersko je to, da izgleda kot športnik v Armaniju – mišičast, oster, brez odvečne maščobe. Zunaj napihnjen, znotraj tehnološko napreden. In glasen. Prav tak, kot mora biti. Cena? Če imaš srečo, za okoli 120 tisočakov. Visoko na seznamu: rabljeni avtomobili v katerih si frajer!

BMW M2 Competition (2019–2020)


Če obstaja avto, ki te prisili, da si ponovno omisliš frizuro iz devetdesetih in začneš govoriti o idealnem razmerju med maso in močjo, je to M2. Kompaktna raketa z vrstnim šestvaljnikom in 410 konji, zadnjim pogonom in možnostjo ročnega menjalnika. To je avto, ki ne igra igric – zategne, brcne in zapleše, ko mu ukažeš. Nič filtrirano, nič olepšano. Samo ti, avto in asfalt. Pa še zgleda odlično, s širokimi boki, velikimi odprtinami in stasom, ki kriči: “Ne sekaj me, vozim.” Za okrog 50.000 evrov je to vozniški užitek v najbolj čisti obliki.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio (2020)


Italijani pravijo, da moraš najprej zbuditi čustva, šele potem logiko. Giulia Q je tipična Alfa: čudovita, temperamentna in rahlo nora. Motor, ki ga je pomagal razviti Ferrari – 2.9 V6 z dvema turbinama – daje 510 KM in 600 Nm, dovolj, da premagaš večino na cesti, še preden končaš z drugo prestavo. Zvok? Prebudi marsikaj. Vožnja? Kot ples z latino partnerko – hitro, nepredvidljivo, a vedno strastno. In ja, ima štiri vrata in je videti kot običajna limuzina, dokler ne opaziš deteljice na blatniku. Cena? Okoli 50 tisoč evrov, kar je skoraj žaljivo malo za vse, kar ponuja. Najbolj kultna na seznamu: rabljeni avtomobili v katerih si frajer!

Jaguar F-Type R (2020)


Jaguar je že od nekdaj znal narediti avto, ki ni samo prevozno sredstvo, ampak stil življenja. F-Type R je tega še dodatno začinil z brutalnim 5.0 V8 kompresorjem, ki rjove kot lev na kofeinu. Z 575 konji in 700 Nm zavoja ne prosi, ampak ga zahteva. Pospešek do stotke traja 3,5 sekunde, a še preden prideš do tega, te prevzame njegova eleganca. Dolg pokrov motorja, kratka ritka, notranjost kot star britanski klub. To ni samo avto, to je izjava. In kot vsak dober Britanec – zna biti vljuden, a tudi zelo brutalen, ko je treba.

Alpine A110S (2020)


Če si introvertiran in ti je Porsche preveč mainstream, je Alpine A110S zate. Majhen, lahek, z motorjem sredi avtomobila, 292 KM in ničesar odveč. Brez velikih ekranov, brez napihnjenih blatnikov, samo čista vožnja. Pospešek? 4,4 sekunde. Zvok? Ravno prav. Vožnja? Orgazmična. To je avto, ki je narejen za ovinke, za gorske ceste in za užitek. In ker jih ni veliko, se vsak, ki ga pozna, z nasmeškom obrne, ko ga vidi. Za približno 50 jurjev dobiš nekaj, kar je bolj občutek kot avto. Najbolj poseben na seznamu: rabljeni avtomobili v katerih si frajer!

Porsche 911 Turbo S (2020)

Če obstaja avtomobilski ekvivalent dobitniku Oskarja za življenjsko delo, je to 911. Turbo S iz generacije 992 je popolna reinkarnacija vsega, kar pomeni Porsche. Bokser motor, 650 konjev, 800 Nm in pospešek do 100 v 2,7 sekunde. Ja, to bereš prav. In vse to z občutkom, kot da voziš nekaj, kar bi lahko vsak dan peljalo tvojo babico na tržnico – če bi babica imela jeklene živce. Oblika? Evolucijska perfekcija. Vozni občutek? Kirurška natančnost. To ni avto, to je institucija.

Porsche Taycan Turbo S (2020)


Če si frajer, ki hoče pokazati, da misli na prihodnost, a se mu še vedno kolca po hitrosti, potem je Taycan Turbo S tvoja igrača. Z 761 konji in električnim navorom, ki ti prestavi čeljust v drugo mesto na obrazu, je to električni avto, ki ima več karizme kot večina bencinarjev. Pelje se kot Porsche, izgleda kot vesoljska kapsula in se polni hitreje kot tvoj telefon. To je prvi EV, ki so ga klasični avtomobilski puristi vzeli za svojega. In to nekaj šteje.

Mercedes-AMG G 63 (2020)


G-klasa je dokaz, da lahko nekaj izgleda isto že 40 let in je še vedno frajersko. G 63 je kot raper v smoking jakni – robusten, razkošen in popolnoma neprimeren, a prav zato tako privlačen. Pod pokrovom ima 585 konjev in 850 Nm navora, kar pomeni, da se tale opeka pelje kot raketa. Notranjost? Usnje, digitalni zasloni in več LED osvetlitve kot v nočnem klubu. V Dubaju obvezna oprema, pri nas pa signal, da si človek, ki ima rad klasiko, ampak z zlatimi detajli.

Audi R8 V10 Performance (2020)


Če ti je Lamborghini Huracán preglasen in preveč “Instagram”, potem je R8 Performance tvoj odgovor. Enak 5.2 V10 motor, isti zvok – tisti, ki spominja na najboljšo arijo italijanske opere – a z več uporabnosti in manj pretvarjanja. R8 je tisti superšportnik, ki se ga ne bojiš voziti vsak dan. In v Performance različici s 620 KM gre stvar na polno. Pospešek do 100? Nekaj čez 3 sekunde. Občutek? Kot da te brcne orkester.

BMW i8 (2020)


Avto, ki je izgledal kot prihodnost že leta 2014 in še danes izgleda bolj futuristično kot večina prototipov. i8 je priključni hibrid s 374 KM in tistimi galebjimi vrati, ki se odpirajo kot scena iz znanstvene fantastike. Ni najhitrejši, ni najglasnejši, ampak je edinstven. In kdor ga vozi, ve, da ni treba vedno rjoveti, da te opazijo. Dovolj je, da se pripelješ tiho in elegantno. In s stilom.

Mini JCW GP (2020)


Mini JCW GP je kot espresso z dvema šilcema – majhen, močan in rahlo nora ideja. Z 306 KM, odstranjenimi zadnjimi sedeži, oglatimi blatniki iz karbona in ogromnim spojlerjem, je ta Mini vse, kar navaden Mini ni. Hripav, trd in glasen. Na cesti izgleda kot rally specialka, v mestu pa kot mini Batmobil. Redkost in ekskluziva sta tukaj ključ. Za tiste, ki ne potrebujejo prostora, ker jim je dovolj, da jih opazijo.

Najbolj nesramen avtomobilski seznam leta – se strinjamo?!

To ni seznam razuma. To je seznam srca. Avtomobili, ki niso narejeni zato, da bi vozili otroke v šolo ali šli po filane paprike k babici. To so avtomobili, ki vozijo ego, čustva in nekaj, kar se ne da opisati z Excelovo tabelo. Če imaš katerega od teh, si frajer. Pa četudi ti iz zadnjega žepa kuka rob kruha iz trgovine.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.