fbpx

13 največjih stereotipov o moških, ki ne veljajo!

Foto: envato

Moški ne jočejo. Ne kažejo čustev. So močni. Bolj sposobni od žensk. Ničesar se ne ustrašijo. So...

Za moške naj bi veljalo, da so pri reševanju težav bolj sposobni od žensk, da so v primerjavi z ženskami manj ranljivi ali pa da jih nič ne more prizadeti, da verjetno nikoli ne bodo jokali v brezizhodnih situacijah.

Vendar pa boste po branju tega članka ugotovili, da temu ni tako. Presenečeni boste, kako netočne so zgornje trditve. Kakšni so dejansko moški, ko snamejo vse maske?

1. Moški jočejo in to je nesporno dejstvo. Če ste ga videli jokati, potem je to pravi moški za vas.

via GIPHY
2. Moški vam ne morejo povedati vsega, kar mislijo o vas, razen če so pod vplivom alkohola.

3. Če moškega zavrnete s preprostim – ne, to samodejno prevede, jutri bo drugače.

4. Da bi pridobili pozornost žensk, so moški pripravljeni narediti skoraj vse.

via GIPHY
5. Moški lahko izumi časovni stroj ali vesoljsko ladjo, vendar nikoli ne zna brati med vrsticami. Nikoli ne pričakujte, da bo vaš partner razumel nekaj, na kar ste namignili in o čemer niste nikoli govorili.

6. Ko gre za osebne težave, moški vedno iščejo pomoč pri ženskah.

7. Moški lahko ogovarjajo več kot ženske in lahko širijo govorice hitreje kot ženske. Razmislite, preden s partnerjem delite kakršno koli skrivnost.

via GIPHY

8. Moški se lahko dobesedno plazijo in se obnašajo kot opice samo zato, da imajo spolne odnose.

9. Čeprav moške bolj privlači videz, dejansko vedno izberejo pametne ženske.

10. Stopnja domišljije pri moških je neomejena. Imajo neverjetno domišljijo. Ko se nehata pogovarjati, lahko moški domneva stvari, ki si jih ne morete niti predstavljati.

via GIPHY

11. Moškim je veliko težje preboleti dolgotrajno zvezo kot ženskam.

12. Moški se nikoli ne morejo dokončno odločiti.

13. Pred prijatelji se moški lahko obnaša kot tiger; pred partnerko pa kot mucek.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.