fbpx

2025 Ducati XDiavel V4 – ko se križarjenje sreča s superbikom

Moč superbika, udobje križarke

Ducati XDiavel V4
Foto: Ducati

Ko Ducati predstavi nov motocikel, svet motoristov postane pozornejši. A ko vzame svoj agresiven V4 motor in ga vgradi v križarko? Takrat se začne prava moto-revolucija! 2025 Ducati XDiavel V4 je nova generacija Ducati power cruiserja, ki združuje zmogljivost superbika z ergonomijo in slogom križarke. Z 168 konjskimi močmi (123 kW) pri 10.750 vrt/min, pospeškom do 100 km/h v manj kot treh sekundah, napredno elektroniko in vrhunskimi komponentami Ducati še enkrat premika meje mogočega na dveh kolesih.

Največja novost v primerjavi s predhodnikom je motor. Ducati je sloviti 1.262-kubični Testastretta DVT L-twin nadomestil z 1.158-kubičnim V4 Granturismo agregatom, ki izvira iz tehnologije razvite za MotoGP. Ta motor razvije 168 KM (123 kW) pri 10.750 vrt/min in ponuja 126 Nm navora pri 7.500 vrt/min. Posebnost V4 Granturismo motorja je tudi odzivnost in gladkost delovanja, saj Ducati uporablja poseben sistem deaktivacije zadnjih dveh valjev pri nizkih vrtljajih, kar zmanjšuje porabo goriva in izboljšuje hlajenje motorja. Ducati XDiavel V4 je poseben pa seveda zaradi množice drugih detailov.

V primerjavi z V4 iz Panigaleja je ta različica prilagojena za daljša potovanja in udobnejšo vožnjo, hkrati pa ohranja vrhunsko zmogljivost. Poleg tega ima podaljšan servisni interval, saj je treba nastaviti ventile šele po 60.000 km, kar je izjemno v svetu motociklov.

Foto: Ducati
Foto: Ducati

Križarka s pospeški superbika

Ducati XDiavel V4 ostaja zvest svojemu poreklu – križarka s športno naravo. Eden ključnih elementov, ki pripomorejo k izjemnim pospeškom, je ogromna 240-milimetrska zadnja pnevmatika, ki zagotavlja odličen oprijem pri močnem pospeševanju. Ducati je vgradil tudi Power Launch sistem, ki optimizira prenos moči na zadnje kolo in omogoča eksplozivne štarte brez nepotrebnega vrtenja kolesa v prazno.

Za odlično vodljivost skrbi nova monocoque aluminijasta šasija, ki prispeva k boljši togosti in zmanjšani teži. Motocikel tehta 223 kg suhe mase, kar je 5 kg manj kot prejšnja različica. Ducati je prilagodil tudi geometrijo krmila, da je XDiavel V4 lažje vodljiv tako pri nizkih hitrostih kot pri dinamični vožnji skozi ovinke.

Foto: Ducati
Foto: Ducati

Tehnologija, ki prilagaja motocikel vozniku

Ducati XDiavel V4 je poln vrhunske elektronike, ki omogoča prilagajanje motocikla različnim razmeram. Voznik ima na voljo štiri načine vožnje: Sport, Touring, Urban in Wet. Vsak način prilagaja odzivnost motorja, delovanje sistema proti zdrsu koles (DTC), pomoč pri zaviranju in delovanje sistema proti dvigovanju prednjega kolesa (DWC).

Na voljo so tudi tri različne moči motorja, ki omogočajo bolj umirjeno ali agresivno vožnjo. Ducati je motocikel opremil z Brembo Stylema zavornim sistemom, ki zagotavlja vrhunsko zavorno moč. Spredaj so dvojni 330-milimetrski koluti s štiribatnimi radialnimi čeljustmi, zadaj pa enojni 265-milimetrski kolut.

Voznik vse ključne informacije spremlja na 6,9-palčnem TFT zaslonu, ki ponuja napredne funkcije, kot so povezljivost s pametnim telefonom, navigacija in Ducati Multimedia System, ki omogoča sprejemanje klicev ter predvajanje glasbe. Krmilni gumbi na krmilu so osvetljeni, kar olajša upravljanje tudi ponoči.

Dizajn, ki pritegne poglede

XDiavel V4 je ostal zvest svojemu značilnemu videzu – dolg, nizek in agresiven. Ducati ponuja motocikel v dveh barvnih kombinacijah – Burning Red in Black Lava, ki poudarjata mišičasto obliko. Izstopajo tudi novi štirje izpušni zaključki, ki skrbijo za prepoznaven zvok V4 motorja. Ducati je ohranil minimalističen, a prepoznaven svetlobni podpis z LED lučmi spredaj in zadaj, kar motociklu daje futurističen videz.

Cena in prihod na trg

Ducati XDiavel V4 bo na voljo poleti 2025, cena pa se bo v Evropi gibala okoli 30.000 €. To ni malo, a za motocikel, ki združuje brutalno moč, vrhunsko tehnologijo in brezkompromisni slog, bo zagotovo našel svoje kupce med ljubitelji ekskluzivnih dveh koles.

Končna misel: križarka, ki ne pozna kompromisov

Ducati je s tem modelom še enkrat dokazal, da zna preseči meje in ustvariti nekaj edinstvenega. XDiavel V4 ni klasična križarka in ni klasični superbike – je popolna simbioza obeh svetov. Če si motorist, ki si želi udobja, a hkrati ne želi žrtvovati zmogljivosti, potem je XDiavel V4 pravi motocikel zate.

Ducati je s tem modelom odprl novo poglavje v svetu power cruiserjev. Moč, dizajn, tehnologija in italijanska strast združeni v enem motociklu. Ali je XDiavel V4 ultimativna križarka? Morda. Vsekakor pa je Ducati dokazal, da v tem segmentu igra po svojih pravilih.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.