Bentleyjeva nova Supersports Continental GT različica je redkost s samo 500 primerki 2026 Bentley Supersports Continental GT, a še bolj kot ekskluzivnost navduši njena osebnost. Z masovno dietno terapijo, 657 hp in zadnjim pogonom dokazuje, da lahko tudi aristokrati odložijo smoking ter postanejo atleti.
Bentley je tokrat naredil nekaj, kar si običajno ne upa: ogromno luksuza je preprosto odletelo skozi okno. 2026 Bentley Supersports Continental GT je dvosedežni, oklesten, zadaj gnan stroj, ki se ne pretvarja, da je salonski princ. Njegov cilj je zelo jasen – voznika spraviti v ekstazo.

Najbolj surov Bentley v skoraj stoletju
Ime Supersports ne uporabljajo pogosto. Prvič se je pojavilo leta 1925 na Bentleyju, ki je presegel magičnih 100 mph (161 km/h). Od takrat se je vrnilo le trikrat – in vsakič je pomenilo, da Bentley pusti etiketirano eleganco ob strani ter postane nekaj ostrejšega, drznejšega. Tokratni 2026 Supersports je ta filozofija v najčistejši obliki.


Motor, ki ne izgublja časa
Pod dolgim pokrovom 2026 Bentley Supersports Continental GT deluje 4,0-litrski twin-turbo V8 z 657 hp (≈ 666 PS) in 800 Nm (≈ 590 lb-ft). Moč se prenaša preko 8-stopenjskega dvosklopčnega menjalnika izključno na zadnji kolesi – kar je v Bentleyjevem svetu skoraj svetoskrunstvo. Zaradi te postavitve in drastične redukcije mase – pod 2.000 kg (≈ 4.400 lb) oziroma skoraj 500 kg manj od običajnega modela – Supersports doseže brutalne številke: 0–100 km/h v približno 3,7 s, največja hitrost okoli 310 km/h (≈ 192 mph).

Karbonska kirurgija za resne športnike
Teža je sovražnik. Bentley ga je tokrat vzel zelo osebno. Karbonski strešni panel 2026 Bentley Supersports Continental GT, karbonski blatniki, karbonski difuzor, karbonsko fiksno krilo, karbonski stranski elementi – pri tem avtomobilu je ogljik več kot material; je filozofija. Tudi notranjost je prej kletka kot salon. Dva športna sedeža, čvrsti materiali in občutek, da so oblikovalci odstranili vse, kar ni služilo vožnji.

Aerodinamična zver z aristokratskim grbom
Spredaj vas pričaka največji splitter, kar jih je Bentley kdaj privijačil na cestni avto. Družbo mu delajo karbonski dive-plane elementi, širši pragovi, agresivno oblikovan zadnji difuzor ter tisto slavno fiksno zadnje krilo, ki jasno pove, da to ni GT za golf igrišča.
To je Bentley, ki želi v ovinek enako strastno, kot običajni Bentley želi v garažo.

Ročno izdelan. Številčno omejen. Neponovljiv.
Supersports Continental GT bo narejen v 500 primerkih, vsak ročno sestavljen, vsak oštevilčen. Naročila se odprejo marca 2026. Cena ni uradno potrjena, a med avtomobilskimi krogi kroži logična napoved: znesek bo precej nad 300.000 € in odvisen od individualnih konfiguracij.

Pod črto: Bentley Supersports Continental GT
Bentley Supersports Continental GT je avtomobil, ki se ne opravičuje za svoj značaj. Ni najbolj razkošen Bentley. Niti ne želi biti. Je pa najbolj iskren. Zadnji pogon, nizka masa, ogromno ogljikovih vlaken in surova športnost mu dajejo identiteto, ki bo očarala tiste, ki si želijo občutek “stare šole” – a v sodobnem prestižnem paketu.


Ko pelje, je aristokrat, ki je slekel smoking, nataknil dirkaške copate in rekel: “Dajva videti, kaj zmorem.”
Za 500 srečnih kupcev bo vsak kilometer dokaz, da se tudi ikone lahko prebudijo na pravi strani adrenalina.





