fbpx

2026 Chevrolet Corvette ZR1X: Ameriški hibridni hiperavto, ki bi Ferrarija pojedel za zajtrk in z McLarnom pobrisal tla

1.250 konjev, hibridna pomoč in manj kot 2 s do stotke. Bog živi Teksas.

2026 Chevrolet Corvette ZR1X
Foto: Chevrolet

Na ekskluzivnem predstavitvenem dogodku v Austinu je Chevrolet dvignil zaveso nad letošnjo zvezdo – 2026 Chevrolet Corvette ZR1X. Ta hibridni presežek, poimenovan “America’s Hypercar”, združuje surovo moč ZR1 z napredkom E-Ray pogona, da doseže pravi presežek v svetu hipervozil. Ste pripravljeni na kombinacijo turbopolnilnikov in električnega sunka, ki bo na stezi spremenil pravila igre?

Američani so vzeli svoj že tako močan 5,5-litrski twin-turbo V8 iz ZR1 – motor, ki zveni kot V8, ki je pravkar izvedel napad na Red Bull Ring – in mu dodali dodatni električni motor na sprednji osi. Zakaj? Ker lahko. Rezultat je 1.250 konjskih moči. To ni avtomobil, to je nekakšna zemeljska verzija Falcon 9. Samo brez eksplozije (upajmo). Torej 2026 Chevrolet Corvette ZR1X!

Skupaj s 971 lb-ft (ali, če ste Nemec: 1.316 Nm) navora, in to v avtu, ki ima gume široke kot lunine kraterje, ZR1X ni več avtomobil. Je laser na kolesih.

2026 Chevrolet Corvette ZR1X
Foto: Chevrolet
Foto: Chevrolet
Foto: Chevrolet
Foto: Chevrolet

0–96 km/h? Pod 2 sekundi.

Če to preberete in niste rahlo prestrašeni, imate očitno živčni sistem iz titana. V trenutku, ko stopiš na plin, se ZR1X ne premakne – teleportira. Vsak vožnja je kot potovanje skozi čas, le da končaš v trgovskem centru z vonjem po prežganih gumah in adrenalinom v žilah.

Oh, in četrt milje? Manj kot 9 sekund. To pomeni, da boš hitrejši od Tesle Plaid… in ne boš pri tem zaspal.

Foto: Chevrolet

Tehnologija, ki je ne bi pričakoval v Corvette

Električni motor zmore 186 KM in omogoča štirikolesni pogon – kar pomeni, da lahko to zver pelješ tudi v dežju brez strahu, da boš končal kot YouTuber z Lamborghinijem. In da, ima način “Push-to-Pass”. Pritisneš gumb in ZR1X eksplodira naprej. Prav res – eksplodira.

Baterija? Ima kapaciteto 1,9 kWh. Kar v svetu električnih avtomobilov ni veliko, ampak tukaj je vse skupaj narejeno za brutalnost, ne pa varčnost. Vklopiš Charge+ in že po nekaj kilometrih si spet pripravljen na naslednjo rundo napada na fizikalne zakone.

Foto: Chevrolet
Foto: Chevrolet

Zavore večje kot ego Ferrarijevega dizajnerja

Spredaj ima ZR1X največje zavorne diske, kar jih je GM kdaj izdelal. 419 mm karbon-keramika, 10-batne čeljusti. Če bi jih pritrdili na helikopter, bi verjetno ta začel leteti v obratno smer.

In zdaj notranjost – kjer naj bi bil umirjen

Chevrolet je prenovil kabino in hvala bogovom, zdaj imaš 3 zaslone, fizične gumbe in končno ne izgleda več kot računalniška učilnica iz leta 1997. Pritisneš gumb, izbiraš način vožnje, zgrabiš volan in… no, oprosti Tesla, ampak tole je res vožnja.

Foto: Chevrolet

Koliko stane?

Chevrolet še ni uradno povedal. Ampak če poznamo Američane, bodo rekli: “Ja, saj je najbolj zmogljiv Corvette vseh časov, ampak vseeno ga dajmo ceneje kot 911 GTS.” Torej: nekje med 190.000 in 220.000 USD, mogoče več, če si naročiš čisto vse.

In potem bo nekdo, ki ima McLarna za 2 milijona dolarjev, v znoju kupil ZR1X – in to skrivaj.


Foto: Chevrolet

Foto: Chevrolet
Foto: Chevrolet

Sklep: 2026 Chevrolet Corvette ZR1X

Če bi moral izbrati avto, s katerim se bom peljal po Nürburgringu in potem še v Walmart… potem bi izbral ZR1X. Ta stroj je dokaz, da je Amerika dojela: moč brez pameti je zabavna, ampak moč z elektriko in AWD… je čista droga.

Če Ferrari predstavlja opero, McLaren balet in Tesla nekakšen Zoom sestanek… potem je ZR1X pravi rock koncert na stadionu s 100.000 ljudmi, ki kričijo “AMERICA!”.

Ali kot bi rekel sam: “Ta avto je nor. Tako nor, da bi moral imeti psihiatra kot del obvezne opreme.”

Dodatne Informacije

chevrolet.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.