Dovolj je bilo tihih izgovorov. Charger se vrača k bencinu z vrstnim šestakom SIXPACK, dvema turboma in gumbom, ki AWD spremeni v čisti RWD. Številke? 550 hp (410 kW), 531 lb‑ft (720 Nm), 3,9 s do 60 mph (0–97 km/h) in četrt milje v 12,2 s. To je 2026 Dodge Charger Scat Pack SIXPACK
V 70. letih je oznaka Six Pack pomenila tri dvocevne uplinjače. Danes pomeni 3,0‑litrski Hurricane twin‑turbo vrstni šestvaljnik – z dvema Garrett GT2054 turbopolnilnikoma (54 mm), ki vrtita do 185.000 vrt/min in pihata do 30 psi (2,07 bar). Visokotlačno direktno vbrizgavanje 350 bar (5.075 psi) s centralno postavljenimi injektorji, vodno‑zračni hladilniki polnilnega zraka z ločenim krogom in plazemsko prevlečene stene valjev so tu zato, da motor diha globoko in dolgo. Kompresijsko razmerje je 9,5 : 1, bati so kovani in hlajeni z oljnimi šobami, ojnice in ročična gred so kovano jeklo – tako kot mora biti v pravem mišičnjaku leta 2026. Dodatek za piflarje: material turbine pri 2026 Dodge Charger Scat Pack SIXPACK je Inconel 100 (Dodge ga označuje kot prvo tovrstno industrijsko uporabo), kar pomeni visoko temperaturno trdnost in odpornost proti toplotni utrujenosti.
Rezultat? Širok plato navora: 88 % največjega navora že pri 2.500 vrt/min, več kot 90 % od 3.000 do 6.000 vrt/min. Pri različici Scat Pack H.O. to pomeni 550 hp (410 kW) in 531 lb‑ft (720 Nm). R/T S.O. prinese 420 hp (313 kW) in 468 lb‑ft (635 Nm) – še vedno konkretna porcija pospeševanja za “vstopni” model.
Hitri podatki (beri: najpomembnejše) – 2026 Dodge Charger Scat Pack SIXPACK
Charger Scat Pack (SIXPACK H.O.) obljublja 3,9 s do 60 mph (0–97 km/h), 12,2 s na četrt milje in 177 mph (285 km/h) končne hitrosti. Charger R/T (SIXPACK S.O.) zmore 168 mph (270 km/h). To niso številke iz garažnih forumov, to so uradne tarče Dodgea. “Najmočnejši avto pod 55.000 $,” pravijo – podpišejo pa ga s ceno 54.995 $ za Scat Pack in 49.995 $ za R/T (brez 1.995 $ namembnine; štirivratna karoserija doda 2.000 $). Električni Daytona Scat Pack? 670 hp od 59.995 $.
AWD, ki se z gumbom spremeni v RWD
Standardni AWD je tu, da zagrabi. RWD je tu, da zadiši. Nova osemstopenjska TorqueFlite 880RE uporablja večlamelno mokro sklopko v razdelilnem prenosu; z enim gumbom odpre prednjo os in ves navor pošlje nazaj – 100 % na zadnji kolesi. Dodge to imenuje edini AWD muscle car z RWD‑zmožnostjo. Za ogrevanje gum je tu serijski Line Lock (Scat Pack), Launch Control je nastavljiv, sistem pa med štartom aktivno drži tlak v zavorah in hkrati gradi boost. V snegu preklopiš na Wet/Snow (fiksnih 50:50), za tišino zapre aktivni izpuh, v Eco pa prestavlja mehkeje in zgodaj.
Podvozje in zavore: številke, ki jih čutiš v dlaneh
Spredaj večvodilna prema s kovanimi aluminijastimi rokami, zadaj popolnoma neodvisna 4‑vodilna postavitev. V primerjavi s prejšnjo generacijo Dodge navaja +10 % odziva v stabilnem stanju, +15 % hitrejši bočni odziv in +25 % bolj nevtralno ravnotežje na meji. Mehanski LSD je serijsko, zaviranje prevzame Brembo: spredaj 380 × 36 mm hlajeni koluti in 6‑batne fiksne čeljusti, zadaj 360 × 32 mm in plavajoče 52‑mm čeljusti. Zavorni občutek krmili Brake‑by‑Wire eBoost. Performance Pages v infotainmentu seveda spremljajo G‑sile, čase pospeševanja in ostale sladkorčke. Porazdelitev mase 55/45 in bolj toga karoserija pa zmanjšata vibracije in stres v kabini.
Dizajn: široko, širše, najširše
Oblika? Čisti Dodge. Edinstven “SIXPACK” pokrov motorja, večji usločen vnos zraka spredaj, zadaj svetle 100‑mm dvojne izpušne cevi (ali Eclipse temne) ter v izrezu odbijača vtisnjen napis CHARGER. LED svetila z “ring of fire” zadaj in osvetljen Fratzog spredaj in zadaj. Na Scat Packu so serijska platišča 20 × 10″ s pnevmatikami 275/40 ZR20; v katalogu pa čakajo tudi 20 × 11″ z 305/35 ZR20. Dodge celo trdi, da ima Charger najširše ohišje med vsemi avtomi – širina znaša 79,8 inča (2,03 m). Barvna karta? Osem odtenkov, z novim Green Machine.
Kabina: 1968 na pogled, 2026 na dotik
Notranjost povzema ’68 Charger v linijah, a tehnika je sodobna: prostostoječi 10,25″ digitalni merilnik (na voljo tudi 16″), sredinski zaslon 12,3″, volan z ravnim vrhom in dnom ter lopaticami (Scat Pack), pistol‑grip prestavna ročica. Attitude Adjustment ambient osvetlitev z 64 barvami reagira na dogodke (zagon, sprememba načina vožnje). Opcijski HUD in 914‑W Alpine PRO s 18 zvočniki sta tu, če želiš zvočno in vizualno dramo. Prostornost? “Skrita” petvratna zasnova (liftback) prinese 37,4 cu ft prtljažnika (ok. 1.060 l) z zloženimi zadnjimi sedeži – v razredu največ potniškega prostora, pravijo. Plus Group dodaja 8‑smerne sedeže, 360° kamero (tudi pogled “pnevmatika‑robnik”), HUD in še več.
Varnost in pomočniki: mišice z možgani
Serijsko dobiš samodejno zaviranje (z odkrivanjem ranljivih udeležencev), Active Lane Management, Active Driving Assist, adaptivni tempomat s Stop&Go, blind‑spot z Rear Cross Path, Traffic Sign Recognition, Drowsy Driver Detection in ParkSense s senzorji tudi ob straneh. Opcijsko: 360° kamera, Turn Signal Active Blind Spot View, ter samodejni priklop prednje kamere pri parkiranju.
Cene, naročila in kdaj pride
Naročila za dvratni 2026 Dodge Charger Scat Pack SIXPACK se odprejo 13. avgusta 2025, prve dobave so napovedane v drugi polovici 2025. R/T prispe v prvi polovici 2026, štirivratne različice obeh motorjev prav tako v prvi polovici 2026. Za povrh Radford Racing School doda en dan zmogljivostnega treninga za kupce Scat Pack in Daytona Scat Pack.
Zaključek: 2026 Dodge Charger Scat Pack SIXPACK
Vsi smo vedeli, da se bo Charger moral posloviti od V8. A resnica je, da sta tehnologija in realnost oprijema naredili svoje: dva turbopolnilnika, 30 psi pritiska in AWD/RWD na zahtevo pomenijo, da je ta SIXPACK bolj “muscle” v realnem svetu kot mnogi spomini na preteklost. “Power to choose what fuels them,” pravijo pri Dodgu – in to je verjetno prava definicija sodobnega mišičnjaka. Ker če 3,9 s do 60 mph, 12,2 s na 402 metrih in 177 mph (285 km/h) za 54.995 $ niso dovolj, da ti dvignejo utrip, ti bo to naredil gumb za RWD in dim iz zadnjih pnevmatik. Za tiste, ki merite vse z ravnilom: R/T za 49.995 $ ostaja sladek vstop, Daytona Scat Pack (EV) pa je druga pot do adrenalinov s 670 hp – vse skupaj v najširšem, najglasnejšem in najbolj brezsramno Dodge paketu ta hip. Pontiac je dobil svoj šov, mi pa dobimo avtomobil, ki se ne opravičuje – niti ne rabi.