fbpx

2026 Ford Mustang EcoBoost RTR: Drsni kralj iz tovarne, ki obljublja kaos

Ford in RTR združujeta moči za Mustanga, ki se ne boji plesati bočno

Ford Mustan Ecoboost RTR

Predstavljajte si Mustanga, ki ne rjovi le naravnost, ampak pleše kot drsalec na ledu, ki je pravkar odkril turbo. Ford je združil moči z RTR Vehicles, da bi ustvaril 2026 Mustang EcoBoost RTR Package – prvega tovarniškega Mustanga, ki je narejen za drsenje. To ni le avto, to je ljubezensko pismo driftarjem, z nekaj cinizma in veliko veselja. Pripravite se na ples, kjer so pnevmatike žrtve, plin pa vaš najboljši prijatelj.

Fordov Mustang je legenda že od leta 1964, a tokrat so se modri ovali odločili za nekaj drznega. Namesto da bi samo povečali konje ali dodali še en spojler, so poklicali Vaughna Gittina Jr., kralja drifta, in njegovo ekipo RTR Vehicles. Rezultat Ford Mustang EcoBoost RTR? Prvi tovarniški Mustang, ki je zasnovan za bočno vožnjo, ne da bi pri tem žrtvoval dušo ameriškega mišičnjaka. In ja, to je šele drugič v šestih desetletjih, da je Ford dovolil zunanjim mojstrom – prvim so bili Shelby – da posežejo v DNK Mustanga.

RTR ni novinec. Od leta 2009 Vaughn in njegova ekipa gradita Mustange, ki so bolj umetnine kot avtomobili. Njihov moto »Na voljo vsem, a ne za vsakogar« pove vse. Ta avto ni za tiste, ki vozijo do trgovine in nazaj. To je za tiste, ki vidijo vsako parkirišče kot potencialno drift areno.

Foto: Mustang
Foto: Mustang
Foto: Mustang
Foto: Mustang

Srce, ki bije s turbom in brez zamika

Pod pokrovom Ford Mustang EcoBoost RTR najdemo znani 2,3-litrski štirivaljni motor s turbopolnilnikom, ki iztisne 315 KM (235 kW) in 350 lb-ft (475 Nm) navora. Ni toliko surove moči kot pri GT-ju ali Dark Horsu, a tu ne gre za brutalno silo. Gre za natančnost. Ford je iz Le Mans zmagovalnega GT-ja prenesel anti-lag tehnologijo, ki ohranja turbo v pripravljenosti, tudi ko dvignete nogo s plina. Rezultat? Takojšen odziv, ko se odločite, da je čas za še en drsni krog.

Foto: Mustang
Foto: Mustang

Pogon je speljan prek 10-stopenjskega samodejnega menjalnika – ročni ljubitelji, žal, tokrat ostanete praznih rok. A ne jokajte preveč; aktivni izpušni sistem s štirimi cevmi poskrbi, da Mustang še vedno rjovi kot pravi zver, tudi če ima le štiri valje.

Podvozje: Narejeno za ples

RTR ne gre samo za videz, ampak za občutek. Ford je vzel najboljše iz svojih zmogljivih bratov in jih vgradil v EcoBoost. Brembo zavore s šestbatnimi čeljustmi spredaj in štiribatnimi zadaj so naravnost iz GT-jevega Performance Paketa. Dark Horse prispeva sprednje in zadnje stabilizatorje ter ojačan zadnji podokvir. Krmilni sistem je dobil 72,5 mm dodatnega hoda, kar pomeni večji kot obračanja – ključno za tiste dolge, dimaste drifte.

Elektronska ročna zavora? Seveda, serijsko. Sistem za nadzor stabilnosti je prilagojen za način Track, kjer postane vaš soplesalec, ne pa varuška. Če izberete opcijske MagneRide prilagodljive blažilnike, ti dobijo posebno RTR kalibracijo, ki poskrbi, da avto ostane obvladljiv, tudi ko pnevmatike kričijo od bolečine.

Foto: Mustang
Foto: Mustang
Foto: Mustang

Videz, ki pritegne poglede in dvigne obrvi

Zunanjost je mešanica elegance in drznosti. Sprednja maska je enaka kot pri GT-ju, a RTR doda svoje osvetljene nosnice in zatemnejše embleme. Grafike v barvi Tarnished Dark Anodized tečejo čez pokrov motorja, boke in zadnje četrtine, kar daje avtu videz, kot da je pravkar ušel iz dirkaške garaže. 19-palčna platišča s 30 mm odmikom skrivajo opcijske zavore v Hyper Lime zeleni barvi, ki kriči: »Poglej me!«

Notranjost nadaljuje to temo z zelenimi šivi na volanu, sedežih in sredinski konzoli. Ročica elektronske ročne zavore je prašno lakirana, na armaturi pa najdemo serijsko ploščico, ki potrjuje, da vozite nekaj posebnega. Če vam neonski poudarki niso po godu, je na voljo tudi Black Interior Package z bolj umirjenimi sivimi šivi.

Foto: Mustang
Foto: Mustang
Foto: Mustang
Foto: Mustang
Foto: Mustang

Specifikacije, ki govorijo same zase:

  • Model: 2026 Ford Mustang EcoBoost RTR Package
  • Motor: 2,3-litrski turbo štirivaljnik
  • Moč: 315 KM (235 kW), 475 Nm (350 lb-ft)
  • Menjalnik: 10-stopenjski samodejni
  • Zavore: Brembo, 6-batne spredaj, 4-batne zadaj
  • Platišča: 19×9,5 palca, Tarnished Dark Anodized
  • Posebnosti: Anti-lag sistem, aktivni izpušni sistem, elektronska ročna zavora, opcijski MagneRide blažilniki
  • Najvišja hitrost: Ni uradno navedena
  • Pospešek 0–100 km/h: Ni uradno naveden (približno 5,5 s, glede na osnovni EcoBoost)

Ford še ni razkril natančnih podatkov o najvišji hitrosti ali pospešku, a glede na osnovni EcoBoost pričakujemo, da bo avto dosegel 100 km/h (62 mph) v približno 5,5 sekundah.

Cena in razpoložljivost: Koliko za ta ples?

Cene še niso razkrite, a osnovni EcoBoost fastback za modelno leto 2026 stane 34.315 USD, High Package pa doda še 2.195 USD. RTR paket bo na voljo samo za fastback modele – kabrioletov ne bo. Prve dobave so predvidene za poletje 2026, kar pomeni, da imate še nekaj časa, da vadite svoje drift veščine na parkirišču.

Foto: Mustang
Foto: Mustang

Zaključek: Drift ali nič

2026 Ford Mustang EcoBoost RTR Package ni avto za vse. Je za tiste, ki sanjajo o dimu, škripanju pnevmatik in popolnoma obvladljivih bočnih zdrsih. Ford in RTR sta ustvarila nekaj, kar je hkrati dostopno in specializirano – redka kombinacija v svetu, kjer so performance avtomobili pogosto le igrača za bogate. Anti-lag tehnologija, prilagojeno podvozje in elektronska ročna zavora so dokaz, da Ford ne samo posluša svoje oboževalce, ampak jim tudi daje, kar hočejo.

Foto: Mustang

Je to Ford Mustang, ki bo spremenil igro? Morda. Je to avto, ki bo vsako parkirišče spremenil v oder za ples? Absolutno. Čeprav cena še ni znana, je jasno, da bo ta Mustang pritegnil poglede in dvignil srčni utrip. »Na voljo vsem, a ne za vsakogar« – in če ste eden tistih, ki razumejo, zakaj je to pomembno, je ta avto vaš novi najboljši prijatelj.

Kaj menite? Bi se podali na drift avanturo z RTR Mustangom? Delite svoje misli in se pripravite na poletje 2026, ko bo ta zver zaplesala na ceste!

Dodatne Informacije

ford.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.