Najpomembnejši dogodek oglaševalske stroke bo med 6. in 7. junijem 2024 zavzel Avditorij v Portorožu ter postregel z imenitnimi imeni mednarodne oglaševalske panoge. V goste prihaja ikona grafičnega oblikovanja Timothy Goodman, globalna tržnica in avtorica Amazonove uspešnice Amélie Ebongué, pa tudi Jaime Cooke iz vodilnega svetovnega medijskega in zabavnega podjetja Warner Brothers Discovery. 33. Slovenski oglaševalski festival (SOF) bo v dveh dneh gostovanja vnovič poskrbel za kreativne vsebine, poglobljena predavanja ter izpostavil najboljša imena slovenske oglaševalske sfere.
Letošnji SOF, ki vse od samega začetka poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, izpostavlja najbolj aktualna vprašanja oglaševalskega sveta in išče odgovore s pomočjo mednarodno priznanih govorcev: Se vam zdi, da morate veliko ustvarjati, predno lahko ustvarite dela, ki odražajo vas? O tem bo razpravljal Američan Timothy Goodman, umetnik, grafični oblikovalec in avtor. Ne glede na to, ali ustvarja naslovnico revije Time, lansira športne copate za Nike ali piše grafične spomine, Timothy odpira debate o tabu temah. Na SOF-u se mu lahko pridružite v navdihujočem govoru, kjer bo poskušal na novo definirati, kaj pomeni delati v kreativni industriji.
Na SOF prihaja Francozinja Amélie Ebongué, globalna tržnica, multidisciplinarna pisateljica in raziskovalka. Kot strokovnjakinja digitalnih omrežij bo govorila tudi o aplikaciji TikTok, ki med novimi generacijami spreminja svet, v katerem živimo. Njena knjiga o generaciji TikToka je Amazonova uspešnica, Amélie pa bo na SOF-u izpostavila ključne prvine za učinkovite vsebine in najboljše strategije, ki jih je ustvarila za svetovno priznane blagovne znamke.
Smo v sodobnem svetu zasičeni z vsebinami? Strokovnjak za ustvarjalno učinkovitost, ki jo poganja umetna inteligenca (AI), Ian Forrester iz podjetja DAIVID, Velika Britanija, nam bo zaupal načine, kako ustaviti slabe oglase in prenehati polniti internet z neumnimi oglasi. O prednostih umetne inteligence in revoluciji tržnih strategij prihodnosti bo razpravljal tudi Senad Kulenović iz Hrvaške, izkušeni svetovalec in poslovodni partner pri podjetju Agilcon. Senad bo ponazoril oprijemljive prednosti aplikacij umetne inteligence v trženju, ter obravnaval izzive in etične vidike, ki so neločljivo povezani z njeno implementacijo.
Nedvomno je pretočno predvajanje prihodnost zabave, toda kdo bo na koncu zmagal v vojni pretočnih storitev? Jaime Cooke višji podpredsednik skupine in generalni direktor pri Warner Brothers Discovery (WBD) za srednjo in vzhodno Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, nas bo popeljal v zakulisje in razkril, kako WBD ambiciozno načrtuje, da bo v naslednjih 3-5 letih postal eden od treh vodilnih ponudnikov pretočnih storitev.
Videz lahko tudi vara. O tem bo spregovoril Tom Hidvégi iz Velike Britanije, kreativni strateg in nekdanji višji direktor za kreativno strategijo družbe Coca-Cola, ki je prepričan, da moramo preseči površinske vtise in se poglobiti v metodologije, s katerimi lahko razumemo naše občinstvo. Tom bo pokazal, kako lahko s pomočjo preproste logike in kreativne čarovnije iz nereda ponovno vzpostaviti red, kar bo z razburljivim nastopom skušal pričarati tudi na SOF-u.
Na SOF-u boste lahko prisluhnili zgodbam iz predrznega sveta newyorških agencij in praktičnim rešitvam sodobnih problemov, ki nam jih bo zaupal Julian Cole iz Avstralije, eden vodilnih mednarodnih strategov našega časa, ki skuša s pomočjo dobrih komunikacijskih strategij premagati strupene agencijske politike.
Svet se ves čas spreminja, ga v kreativnem smislu sploh lahko dohajamo? Mihnea Gheorghiu iz Italije, z več kot devetdesetimi kanskimi levi nagrajeni glavni globalni kreativni direktor pri agenciji Le Pub, nam bo zaupal recept za odlične kreativne rešitve, ki sledijo hitro se spreminjajoči kulturi.
SOF se tudi letos predstavlja s trajnostnimi rešitvami, v okviru barvite okrogle mize pa bo tekel pogovor o trajnosti z integriteto, ki postaja novi mainstream blagovnih znamk. V razpravi se bodo predstavile Mojca Markizeti, strokovnjakinja na področju trajnosti in ustanoviteljica pri podjetju Improve X Advisori, Matea Benedetti, direktorica in ustanoviteljica, Benedetti Life ter Nika Veger, vplivnica in blogerka na področju trajnosti. V znak trajnosti se bo v času festivala izvajalo brezgotovinsko poslovanje, SOF pa še naprej sledi misiji, da ostane festival s čim manj odpadki.
Svojevrsten dogodek bo nastop Boruta Pahorja, predsednika Republike Slovenije (2012-2022) ter ustanovitelja in direktorja zavoda Prijatelji Zahodnega Balkana, ki se bo v slogu MASTERCARD® podkast navdiha pogovarjal z enim izmed najbolj uspešnih posameznikov slovenskega prostora, njegovo ime pa ta hip še ostaja presenečenje.
Na SOF-u boste izvedeli tudi, Kakšna je prihodnost slovenskih medijev v digitalnem okolju in Ali več ljudi ustvarja več problemov (Luka Pregelj, ustanovitelj in direktor, Quantifly), pa tudi, Kako prenova oglaševalskega kodeksa spreminja igro oglaševanja (Jaka Repanšek, predsednik Oglaševalskega razsodišča). Priča boste tudi pogovornem spektaklu, ki ga pripravlja agencija Pristop s skladateljem Anžetom Rozmanom (Bleeding fingers Music), ki sodi v sam svetovni vrh skladateljev filmske glasbe.
Ob prijetni glasbi bo občinstvo na Europlakatovem večeru zabavala skupina Batista Cadillac, v prijetnem okolju Avditorija Portorož pa bo 33. SOF tudi letos svojevrstni festival navdiha, druženja in izmenjave mnenj, kot tudi slavljenja najboljših v panogi, ki premikajo meje ne zgolj v oglaševanju, temveč v kreativnosti sodobnega duha, ki nas obdaja.
Vabljeni na 33. SOF, ki se bo odvil med 6. in 7. junijem 2024 v Avditoriju Portorož!
Več na www.sof.si