fbpx

5 najpogostejših napak slovenskih žensk, ki najdejo mesto v pogovorih slovenskih moških

To so iskrene bolečine slovenskih moških, o katerih molčijo!

Foto: envato

O čem se slovenski moški pogovarjajo ob pivu, ko opravljajo svoje žene.

Slovenci nismo tako zelo drugačni od drugih evropskih narodov, kar kažejo moški pogovori o ženskih “napakah”, o katerih največkrat govorijo slovenski moški, ko se dobijo v družbi in beseda, da besedo.

Ko se moški sprostijo ob pivu ali dveh, beseda vselej najde tudi ženski spol. Velikokrat lepa, a kdaj tudi malo manj. To so napake, ki jih slovenski moški največkrat poudarjajo in zaupajo svojim sotrpinom v zaupnih moških pogovorih.

Spolnost mi žena pogojuje s pridnostjo in hišnimi opravili!

Slovenski moški veljajo za svetovne copate. V tem smo prvi na svetu! V več raziskavah se uvrščajo v sam svetovni vrh, ko gre za sodelovanje pri gospodinjskih opravil. Odnašanje smeti, kuhanje kosila in podobne stvari so slovenskemu moškemu logične. Nisi pravi Slovenec in nikakor dober mož, če v teh opravilih ne sodeluješ aktivno. Tudi zato Slovenke velikokrat svoje moške krotijo in tudi dresirajo s tem, da jim pogojujejo spolne odnose z njihovo pridnostjo in sodelovanjem pri hišnih opravilih. Torej moški, ki ne odnaša smeti – naj ne seksa. Ta tema velikokrat najde mesto ob pivu. Slovenski moški se enostavno bojijo nezadovoljne ženske, ki hrepeni po čistem in urejenem domu. In, če ji ne ugodijo, ostanejo na suhem. Pri tem pa si pravi slovenski moški želi, da si ga žena želi tudi če ni copata in nikakor ne hrepeni po spolnem odnosu, ki je nagrada za odnašanje smeti.

Podatek iz spleta:
Slovenski moški preživijo 114 minut na dan pri opravljanju hišnih opravil. Takoj za nami so Danci, ki pri tovrstnih opravilih preživijo 104 minute, na zadnjem mestu pa so Indijci.

via GIPHY

Ne razume, zakaj imam rad čist avto!

Delitev nalog v tipičnem slovenskemu gospodinstvu je hudo zapletena. Tudi zato, ker pravi slovenski moški enostavno “preveč” ljubimo svoje avtomobile. Cel svet pogovorov se vedno in vselej vrti okoli teh čudes na štirih kolesih. Tudi zato se moški ob pivu velikokrat pogovarjamo o nerazumljivem sovraštvu žensk do naših avtomobilov. Miha pravi: ”Ko ji očistim avto, ne reče niti hvala. Že naslednji dan pa so pnevmatike polne blata, po odlagalnih površinah pa kup smeti.” Najbolj pa slovenske moške moti, da čiščenje avtomobila, po mnenju žensk, ne spada pod kvoto hišnih opravil in si z njim ne morejo kupiti spolnih odnosov.

via GIPHY

Ne razume, da me zanima šport

Trn v petah slovenskih moških je velikokrat (a ne vedno) tudi čas, ki ga posvečajo ali gledanju športa ali udejstvovanju pri športnih aktivnostih. Pravi čudež je, v kolikor je žena tista, ki moškega celo spodbuja k temu, da se giba in ukvarja s športom. Kako zelo “uklonljiv” je slovenski moški velikokrat vidimo, ko številni tekači v nočnih urah s čelkami na glavah ali še pred samo zoro, tekajo in se zaganjajo po bregovih slovenskih vršacev, da bi bili že za zajtrk v družbi svoje družine in da bil tako sit volk in koza cela. Tako kot ne razume ženska moškega, tudi moški ne razume, zakaj si njegova žena ne želi fit moškega.

via GIPHY

Trdi, da me nikoli ni doma

Moški imamo hobije in veliko interesov, hkrati pa lahko tudi poklice, ki zahtevajo popoldansko delo in tudi delo med vikendi. Tudi zato velikokrat izpade, da nismo prisotni, čeprav bi v resnici slovenski moški bili najraje s svojimi družinami. Ta trditev gre na živce prav vsem moškim na svetu, ne le Slovencem.

Primerja se z drugimi in poudarja, kako živijo drugi

Slovenski moški smo dosti manj obremenjeni s sosedi in prijatelji kot naše žene. V bistvu nam je vseeno, kakšen pulover s prevelikim napisom si je kupila soseda. Tudi zato razni očitki, kaj imajo eni in kaj mi nimamo, pri slovenskih moških pušča mešane občutke. Očitki zaradi tona in načina velikokrat gredo v smer raznih finančnih kompleksov, ki se nam moškim velikokrat zdijo brezvezni. Pač!

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.