Kaj, če bi svetovno znane blagovne znamke kot so Facebook, Amazon, Adidas, Lacoste in Michelin prodajale vino? To se je vprašal Thomas Ollivier aka Tom Le French, ki si je predstavljal, kako bi izpadle steklenice vina, če bi jih polnile vsem dobro znane znamke, ki pa jim je vinarska industrija tuja. Svoje fiktivne dizajne je predstavil v seriji 99 Wine Bottles.
99 Wine Bottles je serija steklenic vina z izmišljenimi etiketami svetovno znanih blagovnih znamk, ki jih sicer ne najdemo med ”vinarji”. Namišljene dizajne je izdelal kreativec Thomas Ollivier, ki si je zamislil, kakšne steklenice bi na prodajne police pošiljale znamke kot so Google, McDonalds, Coca-Cola, New York Times in Walt Disney, če bi se kdaj odločile svoj posel razširiti še na vinarstvo.
PREBERITE ŠE: Reuters: najpopularnejše fotografije z Instagrama leta 2015
Vse steklenice vina v nadaljevanju so fiktivne in jih žal ni moč kupiti.
Svetovno znane blagovne znamke kot prodajalke vina:
Več namišljenih steklenic:
tomlefrench.com