AERO barvice so postale sestra legendarnih barvic Jolly. Priljubljeno slovensko podjetje AERO je pod okriljem novega avstrijskega lastnika Brevillier Urban&Sachs, znanega po znamki Jolly, obrnilo nov list v svoji bogati zgodovini. Na prodajne police so postavili nov portfelj izdelkov, ki vključuje visokokakovostne in za otroke povsem varne tempere, barvice, flomaste, voščenke, krede, šilčke in druge izdelke v tradicionalni rdeči embalaži.
Novi izdelki AERO so rezultat trdega dela, znanja in tradicije dveh odličnih znamk z močno tradicijo, ki stavita na domačo proizvodnjo in kakovost. Združitev dveh velikih znamk je pot do ponovnega vzpona visokokakovostne domače znamke. Kot prvi so barvite novosti Aera lahko preizkusili otroci na ustvarjalnih delavnicah v City Centru Celje, kjer se jim je pridružil tudi smučarski skakalec Robert Kranjec, ki je skupaj s hčerko Piko nov obraz oglasne kampanje AERO.
Novi lastnik sicer načrtuje, da bodo izdelki AERO osvojili ne le slovenski, hrvaški in avstrijski trg, temveč tudi Nemčijo in ZDA. In ti načrti bi lahko za tradicionalno slovensko znamko, ki je z nami že od leta 1946, pomenili veliko prelomnico na poti do svetovnega uspeha.
Več informacij:
aero.si