Pri proizvajalcu unikatno predelanih motornih koles Auto Fabrica so predstavili predelano Yamaho XSR900, ki je plod treh projektov, združenih v enega. Prav vsa tri motorna kolesa so sama po sebi edinstvena, pri zadnjem pa jim je uspelo popolnoma spremeniti klasično Yamahino podobo in jo združiti z elementi prvih dveh projektov.
Prvi motor iz serije projektov je dobil ime Prototype Three. Tedaj najbolj dodelana predelava podjetja Auto Fabrica je nosila Brembove zavore, Motogadetovo elektroniko in kazalce ter edinstven 3-v-3 izpuh. Kot osnova jim je služila Yamaha XS750, s katere so odstranili tovarniško ‘karoserijo’, kar jim je omogočilo namestitev vseh že omenjenih naprav in izboljšav. Dodali so še edinstveno, ročno izdelano karoserijo, za nekaj delov pa uporabili tehniko 3D-tiskanja.
Drugi v seriji projektov motornih koles je bil Prototype One. Za osnovo so uporabili Yamaho XSR900 z namenom, da bi predstavili modernizirano motorno kolo v stilu 50. in 60. let prejšnjega stoletja. Iz osnove so nadgradili motorno kolo v 3-valjno dirkaško puščico, ki so ji spremenili vbrizg goriva in ji oklestili odvečno težo. S tem so prototipu občutno povečali moč.
Izdelava tretjega motornega kolesa iz serije je zahtevala združitev elementov iz prvih dveh projektov. Poleg tega so morali imeti v mislih še dejstvo, da bodo motor izdelali v manjši, omejeni seriji in ne zgolj kot edinstven, prototipni izdelek. Tudi tokrat so uporabili Yamaho XSR900 in jo spremenili v cestno zakonito motorno kolo, ki je plod vseh najboljših dognanj prejšnjih dveh projektov. Ogrodje motornega kolesa Type 11 je evolucija, ki je pripeljala do tega, da imamo zdaj sedež, posodo za gorivo in prednji del motorja narejen iz enega samega kosa. Končni izdelek Auto Fabrice je prava paša za oči in veseli smo lahko, da se fantje v ekipi niso predali in da so nam skozi več poskusov pričarali nekaj edinstvenega.
Galerija slik: Auto Fabrica Type 11
Več informacij:
autofabrica.com