Bentley je dvignil obrate svoje hibridne revolucije – Continental GT, GTC in Flying Spur so zdaj na voljo tudi s 680-'konjskim' High Performance Hybrid pogonom. Ja, hitreje kot prejšnji W12 Speed. To so Bentley hibridi.
Bentley je uradno pokopal svojo slavno W12 ero in jo zamenjal z nečim… še boljšim? V letu, ko večina luksuznih znamk še razmišlja, kako elektrificirati prihodnost, Bentley elegantno drvi mimo – v tišini in z 680 konjskimi močmi pod pokrovom. Predstavljamo novo generacijo Continental GT, GT Convertible in Flying Spur z “High Performance Hybrid” pogonom. In ja, še vedno se počutiš kot lord med vožnjo – samo da te zdaj ne sliši cela vas. Torej Bentley hibridi.
Moč, ki prekaša preteklost – Bentley hibridi
Pozabite na stari V12. Novi 4.0-litrski V8, povezan z zmogljivim elektromotorjem, skupaj proizvede kar 680 KM (500 kW) in 930 Nm navora. To je več kot je imel legendarni W12 Speed – in občutno bolj učinkovito. V številkah to pomeni:
- 0–100 km/h v 3,7 sekunde za Continental GT
- 3,9 sekunde za kabrio GTC
- 3,9 sekunde tudi za luksuzno limuzino Flying Spur
V električnem načinu lahko prevozijo do 85 km (53 milj) brez emisij. V mestih boste torej križarili brez kaplje goriva, a še vedno v stilu Rolls-Royce konkurenta. V kombiniranem načinu pa emisije padejo na 29–31 g/km CO₂, kar je praktično zeleno za avtomobil, ki tehta več kot dve toni.
Zunanjost Bentley hibridi: Bentley ostaja Bentley
Nova generacija GT in GTC ostaja zvest klasični silhueti, ki je že od leta 2003 ikonična. Novosti?
- Matrična maska v črnem lesku s kromiranim robom
- “Harmony” žarometi z izrezanim kristalnim videzom in animacijami
- Dva svetla kromirana zaključka izpušnih cevi
- “Handcrafted in Crewe, England” pragovi – ker ročna izdelava ni le marketinški trik
V notranjosti kraljujejo ročni šivi, klasično oblikovani sedeži in opcije med svetlim in temnim kromiranim ambientom. Vsak delček avtomobila kriči: »To ni masovna proizvodnja, to je Bentley.«
Azure – wellness v gibanju
Bentley z modelom Azure ne ponuja le opreme – ponuja občutek. To je Bentley za tiste, ki želijo manj stresa, več udobja in še več elegance.
Kaj to pomeni v praksi?
- Wellness sedeži s prezračevanjem, ogrevanjem in masažo
- Harmony 3D diamantno prešite prevleke
- Paket Touring, Comfort in Mood Lighting
- V kabrioletu GTC Azure celo grelci za vrat, da boste elegantno križarili tudi pozimi
Flying Spur – ko športnost sreča limuzinsko veličino
Flying Spur v hibridni High Performance različici ohranja vso svojo limuzinsko udobje, a se pelje kot športnik.
- 3,9 sekunde do 100 km/h
- Aktivno podvozje Bentley Dynamic Ride
- Zadnje krmiljenje, elektronski diferencial, več voznih načinov
V notranjosti pa:
- Masažni sedeži za vse štiri potnike
- Osupljivi leseni dekor (open-pore crown cut walnut)
- Osvetljeni pragovi s podpisom Azure
S tem Bentley Flying Spur ponuja izkušnjo zasebnega letala, samo da ste vi pilot.
Zaključek: Bentley piše novo poglavje z električnim peresom
Nova High Performance Hybrid družina Bentleyjev je dokaz, da elektrifikacija ne pomeni odpovedati se prestižu, moči ali emociji. Prav nasprotno – omogoča več vsega. Da, Ultra Performance Hybrid (782 KM) bo še vedno kralj hitrosti, a nova 680-‘konjska’ flota GT, GTC in Flying Spur modelov je bolj uravnotežena in primerna za vsakdan. To so Bentley hibridi.
In morda prvič v zgodovini Bentley ni več namenjen zgolj aristokraciji s premoženjem več generacij – čeprav cene seveda ostajajo v Bentley sferi. Pričakujemo, da bo vstopna cena Continental GT s High Performance Hybrid pogonom krepko čez 220.000 evrov, Flying Spur še višje.
Ampak iskreno: ko enkrat sediš v tišini, obdaja te ročno šivan usnje, se pelješ 100 na uro brez zvoka – kdo pa še meri evre? Bentley se ni odrekel tradiciji – le preoblikoval jo je za prihodnost. In to na tipično britanski način: z eleganco, močjo in brez slehernega kompromisa.
Naj vas pomirja tišina. In pospešek 3,7 sekunde.