BMW je znova premaknil meje v segmentu visokozmogljivih karavanov z uvedbo novega M5 Touring. Kljub ocenjeni masi približno 2.506 kilogramov je proizvajalec našel način, kako vozilu vdahniti občutek lahkotnosti z uporabo karbonskih vlaken iz serije M Performance. Ti ekskluzivni dodatki niso na voljo v običajnem spletnem konfiguratorju, temveč jih je mogoče naročiti neposredno pri pooblaščenih prodajalcih.
Nova različica BMW M5 Touring sledi stopinjam limuzinske različice, ki je bila pred nekaj meseci prav tako obogatena z M Performance dodatki. Najbolj opazne spremembe vključujejo sprednji spojler in zadnji difuzor v deljenem dizajnu, kar vozilu daje še bolj agresiven in športen videz. Stranski deli vozila so poudarjeni z dodatnimi karbonskimi pragovi, ki poudarjajo širino in dinamiko vozila.
Karbonski pokrovi stranskih ogledal so na voljo kot standardna možnost, ne da bi morali poseči po M Performance paketih. Čeprav M5 Touring ne bo ponujal karbonske strehe—podobno kot manjši M3 Touring—pa to ne zmanjšuje njegove privlačnosti. Notranjost vozila ostaja vrhunska, z možnostjo nadgradnje s prestižnimi preprogami z usnjenimi obrobami in kontrastnimi šivi v značilnih treh M barvah.
Med ostalimi ekskluzivnimi dodatki je tudi karbonski pokrov rezervoarja za gorivo, ki po besedah BMW “vsako polnjenje spremeni v mali dirkaški postanek”. Strešna antena je izdelana iz aramida, materiala s podobnimi lastnostmi kot karbonska vlakna, ki se pogosto uporablja v letalski in vojaški industriji zaradi svoje izjemne trdnosti in lahkosti.
Čeprav cene teh dodatkov še niso bile razkrite, je jasno, da bodo predstavljale dodaten strošek k že tako prestižnemu vozilu. Osnovni model BMW M5 Touring se v Evropi začne pri približno 120.000 evrih (približno 122.675 dolarjev), kar ga postavlja v neposredno konkurenco z Audijem RS6 Avant, ki stane okoli 125.000 evrov (približno 127.000 dolarjev). Preden je bil upokojen, je Mercedes-AMG E63 S Wagon stal skoraj enako kot novi M5 Touring. Pričakovati je, da bo naslednja generacija iz Affalterbacha še dražja.
BMW je namignil, da bi lahko ob zadostnem povpraševanju M5 Touring odprl vrata tudi za prihod M3 Touring na ameriški trg. Trenutna generacija M3 Touring namreč zaradi visokih homologacijskih stroškov in odsotnosti standardne karavanske različice serije 3 v ZDA ni na voljo.
Zaključek
BMW M5 Touring z M Performance dodatki predstavlja vrhunec združevanja zmogljivosti, elegance in praktičnosti. S svojimi karbonskimi poudarki in ekskluzivnimi dodatki je namenjen tistim, ki želijo izstopati in hkrati uživati v neprekosljivi vozni izkušnji, ki jo ponuja BMW M serija.