Segment manjših družinskih enoprostorcev je izjemno dinamičen segment v katerem pri BMW do sedaj še niso bili prisotni. V le tega prihajajo s krepko zamudo, saj konkurenca Mercedes Benz z razredom B že dlje časa v tem razredu vzgaja svoje kupce. Izjemno dobro pa je tovrsten koncept avtomobilov sprejet pri kupcih manj premium vozil.
In prav tam se je segment “kupcev” malih družinskih enoprostorcev pravzarpav začel vzgajati in na te kupce strateško računa tudi BMW. Torej kupce, ki so pred leti vstopli v segment malih družinskih enoprostorcev (Ford C-Max, Megan Scenic, Volkswagen Touran) in so sedaj aktivni odrasli, ki jm je tovrstna oblika vozila prirasla v srce. Kjub temu pa bi saj z eno nogo stopili v premium razred.
Če pogledamo konkurenco v segmentu bomo takoj ugotovili, da pri BMW niso prav nič tvegali in eksperemitirali, saj pri novem BMW Serije 2 Active Tourer nikakor ne gre za oblikovni presežek, saj sodeč po prvih uradnih fotografijah, vozilo absolutno ni najbolj fotogenično. Vsem, ki nam je področje avtomobilizma domače, zmoti izjemna podobnost BMW Serije 2 Active Tourer z Mercedes Benz Razreda B, le ta je naravnost fantastično transparentna. Takšno kopiranje koncepta, kot tudi oblikovnih potez pa se na nek način zdi saj izjemno nekreativno, če ne celo malenkost nesramno. Vsekakor na nek način logično saj je Mercedes-Benz dosedaj prodal že dober milijon vozil razreda B, kaj je bil več kot odličen signal BMW, da izumljati novega ni potrebno.
Vsi ljubitelji dobrega designa, pa smo na ta način prikrajšani za tisto nekaj, kar bi vozilo jasno oddalilo od konkurence. Tisto kar znamko BMW lahko dela tako zelo odlično.
BMW in podgon na prednja kolesa
Novi BMW bo gnan na prednja kolesa, kar je pri znamki novost in znak, da tako značilna vozna dinamika znamke BMW ni v ospredju. Pri BMW sicer poudarjajo, da gre za sofisticiran sistem pogona na prednja kolesa v kar vsekakor verjamemo. Verjamemo pa tudi, da v tem konketstu sofisticirano pomeni tudi izjemno cenejše in kompromis v tej smeri. Vozna dinamika, ki bi lahko bila tako zanimiva v takšnem konceptu vozila, pa se bo prbljižala “družinskosti” konkurence.
Zanimivo, da BMW želi narediti korak proti dinamičnim kupcem, a hkrati naredi prav tisto česar ne bi smel storiti in se je v preteklosti izkazalo za pravilno strategijo. BMW serije 1 je odličen primer na zadnji par koles gnanega vozila, ki ga konkurenca prav zaradi tega izjemno težko dohajala na področju vozne dinamike. To je uspelo le Mercedes-Benzu razreda A, ki s svojo AMG različico v marsikaterem segmentu prekaša Serijo 1, ki nosi znaćko M.
O avtomobiu je načeloma težko soditi po prvih slikah, zato počakajmo, da se vozilo predstavi v živo, ko mu bomo zopet namenili nekaj pozornosti.
Oglej si galerijo fotografij – BMW Serije 2 Active Tourer