Bavarski največji, najdrznejši in najbolje prodajani SUV, je po petih letih le dočakal osvežitev. Za leto 2023 bo BMW X7 dobil bolj športen prednji konec, rahlo spremenjen zadek, dodatno moč in nadgradnjo v obliki najnovejše tehnologije.
Velika novost BMW X7, za modelno leto 2023, so nedvomno razcepljeni žarometi. Kot kaže bo to postala stalnica, saj se bo predstavljena postavitev selila tudi na druge prihajajoče modele. Dnevne luči LED so nameščene višje, pri pokrovu motorja, močnejše luči, za vožnjo ponoči in v slabših razmerah, pa so postavljene nižje, v območje odbijača. Ledvičke ostajajo osvetljene, dodanega pa je nekaj kroma, oziroma črno obarvanih elementov, v primeru različice X7 M60i. Na voljo je 14 barv zunanjosti, poseben emblem BMW, ob 50 letnici oddelka M, prvič v zgodovini znamke BMW pa smo priča 23-palčnim platiščem, ki bodo na voljo za doplačilo, na njihovi najprestižnejši različici modela X7.
BMW za model X7 ponuja enake motorje kot do zdaj, a s to spremembo, da so zdaj prav vsi motorji opremljeni z 48-voltno blago-hibridno tehnologijo. Bencinski 3,0-litrski vrstni 6-valjnik je dobil dodatno moč, kar pomeni, da ima po novem 380 konjskih moči in pospeši od 0 do 100 km/h v vsega 5,8 sekundah. BMW X7 M60i xDrive poganja 4,4-litrski V8-valjnik, ki se lahko pohvali s 530 konjskimi moči, za pospeševanje od 0 do 100 km/h pa potrebuje le 4,7 sekunde. Na voljo je še 3,0-litrski vrstni dizelski motor, ki ima 352 konjskih moči. Vsi motorji so povezani z novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki imajo možnost izbire hitrega pospeševanja.
Nova različica modela BMW X7 se ponaša z najnovejšim informacijsko-zabavnim sistemom iDrive 8. Združeno ga sestavljata 12.3-palčni zaslon, namenjen digitalnim merilnikom in 14,9-palčni osrednji zaslon na dotik. iDrive 8 bo tokrat prvič na voljo v modelu s ʺklasičnimʺ motorjem, saj je bil do zdaj vgrajen le v modela iX in i4. Dvobarvno usnjeno oblazinjenje je zdaj del serijskega paketa, na voljo pa je tudi vegansko umetno usnje Sensafin.