Brez placebo pospeškov: le prava kinetična klofuta, ki vas iz 0 na 100 km/h katapultira v 2,6 sekunde. To je Brabus 1000 Mercedes-AMG GT 63 S Coupé.
Če je serijski AMG GT 63 S E Performance s 620 kW (843 KM) že deloval kot fitnes trener na energijskih pijačah, je Brabus 1000 Mercedes-AMG GT 63 S Coupé nekakšen Schwarzenegger po dvojni dozi espressoja. Bottropski čarovniki so iz 4,0-litrskega blokca naredili 4,5-litrski V8 biturbo z novim ročičnim gonilom, večjim vrtanjem, kovanimi bati in turbinama velikosti solidnih hišnih ljubljenčkov. Rezultat? 735 kW (1.000 hp) in 1.820 Nm (1.342 lb-ft), pri čemer je navor – v stilu nemške samodiscipline – še elektronsko priklenjen, da menjalnik ne pobegne v Azijo.
Hibrid? Seveda, toda F1-stil
Na zadnji osi prebiva 150 kW (204 hp) elektromotor z lastno 2-stopenjsko menjalniško škatlico in iz 6,1 kWh Li-ion baterije srka tok kot vaš prenosnik na Netflix maratonu. Ni namenjen eko-režimu, temveč instantnemu udarcu navora, ko se turba še lovita z dihanjem. V praksi to pomeni, da elektrika zapolni turbo-luknjo, preden izpušni plini sploh dojamejo, kaj se dogaja.
Aerodinamika na tečaju Newtona
Karbon je tu nova kravata: sprednji spliter, difuzor in širok zadnji spojler niso za instagram, temveč ustvarjajo realno podtlak – dovolj, da vam pesek v torbicah partnerke ostane na dnu. Pod kolesnimi loki se bleščijo 21-palčna (spredaj) in 22-palčna (zadaj) platišča Monoblock Z, obuta v gume širine dnevne sobe, medtem ko KW-jeve vzmeti avto spustijo za dodatnih 20 mm – ravno prav, da za vsako ležečo policijo izdate prijavo.
Kabina: Gotham v usnju
Notranjost je temačno elegantna: črno usnje, prešito v “Shell” vzorcu, karbonasti vložki in rdeči Rocket poudarki pričarajo Batmobilovo vzdušje z nemško navodili za uporabo. Osvetljene stopalke, logo “77” v vzglavnikih in celo prešiti prtljažnik – ker zakaj bi se vrečke iz trgovine vozile v povprečju?
Fizika na dopustu – Brabus 1000 Mercedes-AMG GT 63 S Coupé
Ignorirajmo dejstvo, da je 0-100 km/h odkljukano v 2,6 s (0-62 mph), 0-200 km/h v 9,7 s, končna hitrost pa elektronsko pristrižena na 316 km/h (196 mph). Pomembneje je, da boste medtem vi razmišljali o novih plombah, ker starih zobje ne bodo zadržale. In ne, merilnik goriva ne laže: ob polni poeziji bo motor polnil atmosfersko banko s približno 12,8 l/100 km – a sej, kdo pri zdravi pameti išče varčnost v avtu, ki šteje konje v tisočicah?
Limitirana manija & cena
Proizvodnja je omejena na 25 kosov – dovolj malo, da ga boste le redko srečali, in dovolj veliko, da vas bo vedno lovil davčni urad. Osnovni znesek? Okoli €445.900 brez seznama “nujnih” opcij, ki ceno brez težav potisne čez pol milijona. A hej, ekskluzivnost nikoli ni bila poceni razvada, kajne?
Zaključek: Brabus 1000 Mercedes-AMG GT 63 S Coupé
Brabus 1000 je dokaz, da inženirji v Bottropu niso prebrali navodil “dovolj je dovolj”. Avto je eksces z nalepko TÜV, ki združuje ene najbolj divjih številk hibridnega pogona na trgu in hkrati ohranja vsakodnevno uporabnost – vsaj dokler imate poln bančni račun in dobro hrbtenico. Če ste mislili, da je serijski AMG GT 63 S E Performance že “preveč”, boste ob Brabusu spoznali novo definicijo besede “absurdno”. In prav v tem leži njegov čar: v svetu sterilnih EV-jev je ta kupe hrupen, brutalen in tako surov, da vas spomni, zakaj ste sploh vzljubili avtomobile. Še preden preberete podpis pogodbe, boste z nasmehom spoznali, da ste pravkar kupili karto za enosmerno pot v avtomobilsko vesolje, kjer veljajo zgolj zakoni pospeška.