fbpx

Brabus XL 800 Cabrio: Ko G-Wagen odvrže streho in pridobi mišice – ultimativni poletni eksces

800 konjev, portalne osi in veter v laseh na višini prvega nadstropja – to ni avto, to je premična nepremičnina.

Brabus XL 800 Cabrio
Foto: Brabus

Mercedes-Benz je sicer prenehal izdelovati kabriolet razreda G leta 2013, kar je v svetu ultra-bogatih povzročilo tiho žalovanje. A v Bottropu, kjer domuje Brabus, ne poznajo besede "ne gre". Vzeli so aktualni AMG G 63, mu odrezali streho, dodali portalne osi in ustvarili nekaj, kar je hkrati inženirski čudež in popolna norost. Spoznajte Brabus XL 800 Cabrio.

Bodimo iskreni. Nihče resnično ne potrebuje terenca, ki ima aerodinamiko opeke, pospešuje hitreje kot večina Porschejev in ima streho, ki se zloži, da lahko ves svet vidi vašo novo pričesko (in vaš ego). Ampak avtomobilizem ni stvar potreb. Je stvar želja. In če je vaša želja, da na semaforju v Monte Carlu gledate na voznike Ferrarijev zviška – dobesedno in metaforično – potem je Brabus ravnokar ustvaril vaše sanjsko vozilo – Brabus XL 800 Cabrio.

Foto: Brabus

To ni le predelava; to je Brabus XL 800 Cabrio. Omejen na 50 primerkov, kar pomeni, da je verjetnost, da srečate drugega, manjša, kot da zadenete na loteriji, medtem ko vas zadane strela.

Inženirski “Haute Couture” ali kako odrezati streho tanku

Najprej razčistimo tehnično plat Brabus XL 800 Cabrio, ker je fascinantna. Brabus ni preprosto vzel kotne brusilke in odžagal strehe. Razvili so popolnoma nov sistem mehke strehe, sestavljen iz več kot 500 komponent. Da, petsto. Streha se odpre ali zapre v pičlih 20 sekundah, kar je ravno dovolj časa, da si na nos nataknete sončna očala in se pretvarjate, da ne opazite vseh telefonov, usmerjenih v vas.

Karoserija je bila ojačana, da bi ohranila torzijsko togost zaprtega modela G 63. To je ključno, saj ne želite, da se vaš dvomilijonski avto zvija kot premočen karton, ko zapeljete na robnik pred opero. Zadaj so namestili karbonski lok, ki se elegantno (če lahko to besedo uporabimo pri G-klasi) zlije s karoserijo.

Foto: Brabus
Foto: Brabus
Foto: Brabus

Srce pošasti: Številke, ki premikajo tektonske plošče

Pod pokrovom, ki ga krasi ogromna karbonska grba (Powerdome), se skriva 4,0-litrski V8 motor z dvema turbopolnilnikoma. A ker je to Brabus, serijske številke niso bile dovolj. Zamenjali so turbine, spremenili elektroniko in rezultat je:

  • Moč: 588 kW (800 hp) pri 6.600 vrt/min.
  • Navor: Elektronsko omejen na 1.000 Nm (737 lb-ft), ker bi sicer verjetno strgali asfalt ali pa menjalnik poslali v orbito.

Kaj to pomeni v praksi? Ta “kiosk na kolesih” se izstreli od 0 do 100 km/h (62 mph) v samo 4,6 sekunde. Naj to za trenutek ponikne. Vozilo, ki tehta toliko kot manjša cerkev, pospešuje kot športni avto. Končna hitrost je omejena na 210 km/h (130 mph). Verjemite mi, pri tej hitrosti v kabrioletu te velikosti se boste počutili, kot da jahate raketo.

Foto: Brabus
Foto: Brabus
Foto: Brabus
Foto: Brabus
Foto: Brabus

Portalne osi: Ker zakaj pa ne?

Če mislite, da je 800 konjev dovolj, se motite. Brabus je modelu XL 800 namestil portalne osi. To je tehnologija, ki jo običajno najdemo na vojaških vozilih Unimog za prečkanje najtežjih terenov. Tukaj pa služi temu, da ste višji od vseh ostalih.

Odmik od tal znaša neverjetnih 47,9 centimetra (18,9 in). To je skoraj pol metra! To pomeni, da lahko brez težav prevozite ležeče policaje, robnike ali pa manjšo Toyoto Yaris, če vam je napoti (šalim se, ne počnite tega). Vse skupaj stoji na gromozanskih 22-palčnih (22 in) platiščih Monoblock Z-HD s terenskimi pnevmatikami. Brabus temu pravi “Off-Road Couture”. Jaz temu pravim “ne potrebujem ceste, ker sem kupil pokrajino”.

Notranjost: Diskretno kot vulkanski izbruh

Zunanjost predstavljenega modela je v barvi “Pale Brown” (bledo rjava), kar zveni zadržano, dokler ne vidite vseh dodatkov iz ogljikovih vlaken Widestar karoserije. A pravi šok sledi, ko odprete vrata.

Notranjost je oblečena v “Ravion Red” usnje. Vse je rdeče. Sedeži, armatura, vratne obloge. Vzorci “Shell” prešitega usnja so mojstrovina rokodelstva. Je kričeče? Absolutno. Je okusno? O tem bi se dalo razpravljati, a v svetu Brabusa je več vedno več. Kontrast med umirjeno zunanjostjo in divjo notranjostjo je kot bankir, ki pod obleko nosi tatu zmaja čez cel hrbet.

“To ni avto za sramežljive. To je megafon na štirih kolesih.”

Foto: Brabus
Foto: Brabus
Foto: Brabus

Poraba in ekologija (Samo za tiste z močnim želodcem)

Če vas skrbi za okolje, preskočite ta odstavek. Kombinirana poraba znaša 20,1 l/100km, emisije CO2 pa so 456 g/km. Ta avto verjetno stopi ledenik vsakič, ko ga prižgete. A bodimo realni – kupci tega avtomobila nimajo kartice zvestobe za popust na gorivo. Imajo naftno vrtino.

Foto: Brabus
Foto: Brabus
Foto: Brabus

Pod črto_ Brabus XL 800 Cabrio

Brabus XL 800 Cabrio je definicija presežka. Je popolnoma iracionalen. Je prevelik, preglasen in predrag. In prav zato je fantastičen. V dobi, ko postajajo avtomobili sterilni in električni, Brabus ohranja tisto prvinsko, bencinsko norost.

Foto: Brabus
Foto: Brabus

Cena? Če morate vprašati, si ga ne morete privoščiti. A za tistih 50 srečnežev, ki bodo parkirali to zver v svojo garažo, bo vsaka vožnja dogodek. Je to najboljši avto na svetu? Objektivno ne. Je pa verjetno najbolj zabaven način, kako zapraviti dediščino in hkrati užaliti vsakega ekologa v radiju desetih kilometrov. In včasih je to vse, kar potrebujemo.

Dodatne Informacije

brabus.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.