fbpx

BRABUS XL 800: SUV, ki ga v Monaku vozijo le tisti z zasebnim otokom – in ki jim je Rolls-Royce Cullinan predolgočasen

Ko 800 KM ni pretiravanje, ampak jutranja rutina

BRABUS XL 800
Foto: BRABUS

Pozabite na diskretni luksuz. BRABUS XL 800 je kričeče, brutalno in popolnoma noro vozilo za tiste, ki na rivieri parkirajo poleg jahte. In se vozijo z več karbona kot v Formuli 1.

Če bi Bruce Wayne imel vikend rezidenco v Monte Carlu in bi rad šel na safari v Kenijo, bi kupil BRABUS XL 800. Ne zato, ker potrebuje 800 konjskih moči (588 kW) in 1000 Nm navora – ampak ker jih pač lahko. In ker želi prižgati svojo LED osvetljeno streho z aplikacijo na telefonu, medtem ko nosi smoking.


Zasnovan na osnovi Mercedes-AMG G 63, a predelan z BRABUS-ovim maniakalnim perfekcionizmom, je XL 800 športno terensko vozilo, ki v vsakem smislu prekaša vse ostalo – od Rolls-Royce Cullinana do Range Roverja SV.

Foto: BRABUS
Foto: BRABUS
Foto: BRABUS
Foto: BRABUS

Pod karbonsko haubo BRABUS XL 800 : 800 konj v službi ekstravagance

Pod pokrovom se skriva znani 4.0-litrski V8 biturbo, ki v tej različici razvije 800 konjskih moči (588 kW) in dobesedno potegne zverino do 100 km/h v 4,6 sekunde. Elektronsko omejena končna hitrost je 210 km/h (130 mph), a bodimo pošteni – če si s tem vozilom v Monaku, te bolj skrbi, kako izgledaš pri 5 km/h na Casino Square.

Foto: BRABUS

Portalne osi in 47 cm oddaljenost od tal – ker ja, zakaj pa ne?

Da, BRABUS XL 800 ima večjo oddaljenost od tal kot večina avtodomov. Z impresivnimi 47 centimetri (18,5 inč) ga ne bo zaustavila niti visoka nočna obleka. Portalne osi (spredaj!) zagotavljajo, da se čez robnike povzpne z enako eleganco kot aristokrat čez rdečo preprogo.

Vzmetenje se prilagaja z elektronsko krmiljenimi blažilniki, zvočni sistem izpuha pa lahko preklopiš na »sosedski tišini prijazen« način, ko se ponoči vračaš v svojo vilo v Roquebrune-Cap-Martinu.

Foto: BRABUS
Foto: BRABUS
Foto: BRABUS
Foto: BRABUS
BRABUS XL 800
Foto: BRABUS
Foto: BRABUS

Karbonski stil in podrobnosti za Instagram

Zunanjost je prekrita z BRABUS WIDESTAR širokokaroserijskim kompletom iz vidnega karbona. Spredaj integrirana vitla, zadaj difuzor, ob strani LED osvetlitev – vsak detajl kriči custom made. 22-palčna kolesa BRABUS Monoblock Z/HD dodajajo še zadnji »ne dotikaj se me« zaključek.

Notranjost za milijonarje, ki se jim Rolls zdi preveč običajen

V kabini najdemo Double Cube prešito usnje (ročno šivano, seveda), stropno oblogo iz Alcantare Dinamica in karbonske dodatke na vsaki površini, ki ni že pokrita z usnjem. Zadnji potniki imajo lasten digitalni prikazovalnik na stropu, kjer lahko spremljajo čas, hitrost in verjetno tudi ceno vina v hotelu Hermitage.

Foto: BRABUS
Foto: BRABUS
Foto: BRABUS
Foto: BRABUS
Foto: BRABUS

Cena? Le za izbrance

BRABUS XL 800  s ceno, ki se prične pri 630.767 evrih (brez DDV), BRABUS XL 800 ni avtomobil – je klub, v katerega vstopajo le tisti, ki se jim tudi Ferrari 812 Superfast zdi nekoliko preveč povprečen. V tej ceni ni le vozilo, temveč personalizacija, prestiž in – iskreno – najbolj fotogeničen avtomobil na Azurni obali.

Zaključek: Zakaj BRABUS XL 800 ni za vsakogar (in to je dobro)

BRABUS XL 800 ni za ljudi, ki iščejo diskretnost. Ni za tiste, ki jih skrbi poraba goriva. Je pa za tiste, ki vedo, da je življenje prekratko za dolgočasje in da moraš včasih v Saint-Tropez priti z več karbona kot večina jadrnic.

Čeprav konkurenti, kot so Rolls-Royce Cullinan Black Badge ali Bentley Bentayga Speed, ponujajo luksuz in moč, nobeden ne združuje vsega s takšno brutalnostjo, surovostjo in – iskreno – glamurjem kot BRABUS XL 800. In če vas kdo vpraša, zakaj ste za SUV zapravili toliko kot za štirisobno stanovanje v Ljubljani … ga povabite na krog. Pa naj razume sam.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.