Ko "terensko vozilo" pomeni 800 konjev, karbonsko streho in pristajalno ploščad za dron... Takrat kar pozabite na skromnost. BRABUS XLP 800 Adventure ni narejen za diskretne milionarje. To je vozilo za tiste, ki za vikend skočijo iz Monaka na zasebni atol in bi Rolls-Royce Cullinan zamenjali, ker je preveč… običajen. Če bi Tony Stark imel ranč v Namibiji, bi vozil tole. Ne zato, ker potrebuje 800 konjskih moči in 1.000 Nm navora – ampak zato, ker lahko. In ker je lepo imeti možnost upravljanja LED strešne osvetlitve z aplikacijo na pametnem telefonu, medtem ko nosiš bel smoking.
Predstavljamo vam BRABUS XLP 800 Adventure – ultimativni terenec za tiste, ki jim niti superšportnik ne nudi dovolj adrenalina in ki pričakujejo, da njihov pickup ne samo dominira v brezpotju, ampak tudi na rdeči preprogi v Monte Carlu.
Brutalna mehanika v paketu ekstremnega luksuza
Osnova je dobro znana – Mercedes-AMG G 63. A kar je BRABUS naredil z njim, presega klasične predelave. Pod pokrovom brni 4,0-litrski V8 biturbo, ki poskrbi, da vozilo pospeši do 100 km/h v 4,8 sekunde. Da, to je pickup, ki bi na semaforju pustil zadaj večino športnikov. Zaradi visokega težišča in 49-centimetrske oddaljenosti od tal (ja, skoraj pol metra) je največja hitrost elektronsko omejena na 210 km/h. A bodimo iskreni – če si v Portofinu, te bolj zanima, kako izgledaš pri 10 km/h.
Višje, širše, bolj karbonsko
BRABUS XLP 800 Adventure ni za tiste, ki se zadovoljijo s standardom. Karbonski elementi krasijo celoten WIDESTAR widebody komplet – od razširjenih blatnikov do strešnega nosilca in maskirno agresivne sprednje maske z integriranim vitlom. Celoten videz kriči: “Ne dotikaj se. Razen če imaš helikopter.” Na voljo je v izvedbah Superblack in Superwhite – ker zakaj bi ostali pri sivem kompromisu?
Kabina, ki se ne opravičuje
Notranjost je kombinacija razkošja in tehnološke fetišizacije. Double Cube prešito usnje (ročno, jasno), Alcantara strop, aluminijasti in karbonski dodatki vsepovsod. Zadnji potniki imajo lasten digitalni prikazovalnik na stropu, kjer si lahko ogledajo hitrost, čas – ali pa samo, kako bogato izgleda vse skupaj.
Pristajalna ploščad? Da, zares
BRABUS XLP 800 Adventure ponuja tudi opcijsko pristajalno ploščad za visokozmogljivi dron Wingcopter, vgrajeno neposredno v tovorno površino. Ta dron lahko leti s hitrostjo do 240 km/h in doseže doseg 120 kilometrov – uporaben za dostavo nujnih potrebščin na oddaljene lokacije ali za zajemanje spektakularnih zračnih posnetkov vašega avanturističnega življenjskega sloga. Ne gre le za igračo – to je funkcionalnost z resnim značajem.
Cena? Povej mi, koliko sob ima tvoj penthouse
Z osnovno ceno okoli 610.000 evrov (brez davka) in zlahka preko 720.000 evrov, če vam je vsak šiv pomemben, BRABUS XLP 800 Adventure ni le vozilo. Je izjava. Je vstopnica v svet, kjer sta moč in prestiž minimum za začetek pogovora.
Zakaj obstaja?
Ker obstajajo ljudje, ki imajo jahto in ne potrebujejo razlage. Ki ne parkirajo, ampak razkazujejo. In ki vedo, da je življenje prekratko za dolgočasje, standardna platišča in običajne SUV-je. Če te kdo vpraša, zakaj si za pickup dal toliko kot za luksuzno vilo – povej, da je vila na enem mestu. BRABUS pa povsod.