Bugatti je predstavil Bugatti Brouillard (2026) – unikatni kupe in premiero novega programa Programme Solitaire, v okviru katerega bodo nastajali povsem edinstveni bugattiji, največ dva primerka na leto. Pod karoserijo iz ogljikovih vlaken in aluminija se skriva 8,0-litrski W16 s štirimi turbinami in močjo 1.177 kW (1.600 PS, 1.578 hp). Notranjost združuje pariške tkanine, zeleno tonirana ogljikova vlakna, stekleno streho in prestavno ročico iz enega kosa aluminija z miniaturno skulpturo konja. Javna premiera bo prihodnji teden na Monterey Car Week (The Quail).
Avgust v Montereyu ni le vrtinec dražb in šampanjca – je tudi prostor, kjer znamke pokažejo, koliko domišljije si lahko privoščijo njihovi najzahtevnejši kupci. Bugatti je tradicijo kočijarstva oživil na način 21. stoletja: Programme Solitaire ni modni paket, temveč platforma za popolnoma unikatne avtomobile, zgrajene na obstoječih pogonskih sklopih. Bugatti Brouillard (2026) je prvi izmed njih in, kot pove ime, poklon Ettorovemu najljubšemu konju.
Bugatti Brouillard (2026): zadnji ples motorja W16
Pod elegantno silhueto se skriva najzmogljivejša evolucija Bugattijevega W16: 1.177 kW (1.600 PS, 1.578 hp) iz 8,0 litra in štirih turbin, vpetih v hibridno ogrodje iz ogljikovih vlaken in aluminija. V primerjavi z modelom Mistral je Brouillard kupe s stekleno streho, skozi katero se razkrivata dvojna zračna zajema in osrednja hrbtenica – značilni »šiv«, ki povezuje zunanjost in notranjost.
Aerodinamika Bugatti Brouillard (2026) po meri Molsheima
Aerodinamični paket Bugatti Brouillard (2026) je oblikovan z značilno bugattijevsko natančnostjo: fiksni spojler tipa »ducktail«, masiven difuzor in izpuh, zasnovan tako, da poveča učinkovitost difuzorja. Spredaj kraljuje klasična konjska podkev rešetke, v profilu je prepoznavna »C-linija«, zadaj pa vodoravne LED-luči. Spodnja tretjina avtomobila je v temnejšem tonu, da se vizualno poveže z lastno senco, zgornji dve tretjini pa ustvarjata občutek nižjega in podaljšanega profila.
Notranjost: pariški karo, zeleni karbon in umetnost v prestavni ročici
Kabina je prava galerija materialov: po meri tkane pariške tkanine s karo vzorcem, zeleno tonirana ogljikova vlakna in obilica strojno obdelanega aluminija. Sedeži so oblikovani po meri lastnika, vratne obloge in naslonjala pa krasijo izvezeni konji. Najbolj poetičen detajl? Prestavna ročica iz enega kosa aluminija s steklenim vložkom, ki skriva miniaturno, ročno izdelano skulpturo konja Brouillard.
Programme Solitaire: nazaj h kočijarstvu, naprej v hiper-unikat
V okviru programa bodo vsako leto nastala največ dva avtomobila. Ključna ideja je jasna: uporaba obstoječih pogonskih sklopov in šasij (W16 in sorodne platforme), medtem ko sta karoserija in notranjost povsem unikatni – ne le konfiguracija, ampak tudi sama geometrija. Gre za korak onkraj programa Sur Mesure.
Kje in kdaj v živo – Bugatti Brouillard (2026)
Brouillard bo premierno predstavljen na Monterey Car Week 2025, na dogodku The Quail, A Motorsports Gathering v Carmelu. Tam bo dokaz, da beseda »unikat« v Molsheimu še vedno nosi težo.
Tehnične specifikacije: Bugatti Brouillard (2026)
- Motor: 8,0-litrski W16, štiri turbopuhala
- Moč: 1.177 kW (1.600 PS, 1.578 hp)
- Postavitev: sredinsko zadaj, ogljikovo-aluminijasto ogrodje
- Streha: steklena, z dvojnima zajemoma za hlajenje
- Aerodinamika: fiksni ducktail, velik difuzor, »C-linija« profila
- Notranjost: pariške tkanine (karo), zeleno toniran karbon, aluminij, izvezeni konji, prestavna ročica z mini skulpturo
Sklep: V letu, ko je Tourbillon odprl novo hibridno poglavje, Brouillard dokazuje, da motor W16 še ni izrekel zadnje besede – vsaj v svetu Solitaire. Za oblikovalce je to platno brez omejitev, za zbiratelje avtomobilska visoka moda, za navdušence pa redek vpogled v to, kako se obnaša hiperavto, ko ga ne omejuje logika serijske proizvodnje.