fbpx

CFMoto V4 SR-RR – kitajska zverina, ki želi v prvo ligo

Moč, krilca in zvok titana – prihodnost prihaja iz vzhoda

Foto: CFmoto

CFMoto pripravlja CFMoto V4 SR-RR, prototip superšportnika, ki prinaša več kot 210 konjskih moči, maso pod približno 200 kilogrami (≈ < 440 lbs), aktivno aerodinamiko in titanov izpuh Akrapovič. Najvišja hitrost presega 300 km/h (186 mph). Model naj bi na ceste zapeljal leta 2027.

Na motorističnih salonih se vsake toliko pojavi stroj, ki že ob prvem pogledu sproži tisti znani “kaj pa zdaj?” trenutek. CFMoto V4 SR-RR je natanko takšen: nizko nagnjeni nos, izrazita krilca, napetost v linijah, ki spominja na dirkalnike MotoGP. In ko izveš, da prihaja iz tovarne, ki je še pred nekaj leti izdelovala predvsem dostopne motocikle, se zaveš, da se je na motorističnem zemljevidu tiho zgodila sprememba.

Foto: CFMoto

V4 motor, ki prepriča z več kot samo številkami

V središču prototipa CFMoto V4 SR-RR je 997-kubični motor V4 z več kot 210 konjskimi močmi (210 hp). V metričnem jeziku to pomeni zelo resen superšportnik, predvsem pa motor, ki lahko ob masi pod približno 200 kg (≈ < 440 lbs) ponudi izjemno razmerje med težo in močjo.

Najvišja hitrost presega 300 km/h (186 mph), kar ga postavlja v svet, kjer so reakcije voznika enako pomembne kot gume, asfalt in morda tudi dobra porcija treznosti. Prototip ob tem nosi še aktivno aerodinamiko – krilca ob sprednjem delu prilagajajo kot glede na hitrost in obremenitve, kar naj bi pri 250 km/h in več dodalo več stabilnosti, predvsem pa bolj mirno prednje kolo.

Foto: CFMoto
Foto: CFMoto
Foto: CFMoto

Tehnika, ki pričara karakter

CFMoto pri CFMoto V4 SR-RR ni varčeval pri komponentah. Pol-aktivno vzmetenje se sproti prilagaja razmeram na cesti in načinu vožnje, zato voznik ne čuti le “športnega” ali “udobnega” načina – motor spreminja značaj sam, v realnem času. Titanov izpuh Akrapovič poskrbi za suho, kovinsko barvo zvoka, ki je značilna za V4 konfiguracije, a ima hkrati tisti eleganten podpis, ki ga evropski vozniki dobro poznamo.

LED-svetloba spredaj in ožji, bolj agresivni nos dajeta občutek, da motor nenehno išče zavoj, progo ali vsaj dolg odsek ceste, kjer lahko raztegne pljuča. Ergonomija je športna, malo bolj napadalna kot pri prejšnjih modelih znamke, in jasno daje vedeti, da je SR-RR ustvarjen za dinamično vožnjo, ne za križarjenje med kavarnami.

Foto: CFMoto

Prototip ostaja prototip

Kljub vsemu navdušenju ostaja dejstvo, da CFMoto V4 SR-RR še ni končni izdelek. Do serijske proizvodnje se lahko spremeni marsikaj – končna moč, drobni detajli elektronike, materiali in seveda cena. Segment, v katerega vstopa, je brutalno konkurenčen. Ducati Panigale V4, Aprilia RSV4 in Kawasaki ZX-10RR imajo desetletja tradicije, zmagovalne gene in močno servisno mrežo.

CFMoto pa mora dokazati, da ne gre le za impresivno predstavitev, temveč za motor, ki bo dolgoročno kos vsakodnevnim voznim resničnostim: servisu, vzdržljivosti, kakovosti in predvsem zaupanju kupcev, ki so vajeni najvišjih standardov.

Foto: CFMoto

Pod črto: CFMoto V4 SR-RR

CFMoto V4 SR-RR je eden tistih motorjev, ki nakazujejo smer – ne le za CFMoto, temveč za celoten trg. Če bo serijska različica ohranila motor V4 z več kot 210 konjskimi močmi, težo pod 200 kg in aktivno aerodinamiko, bomo dobili superšportnik, ki lahko resno ogrozi uveljavljeno elito.

Najbolj razburljivo pri vsem je, da CFMoto ne deluje več kot znamka, ki se “uči”. Delujejo kot znamka, ki je pripravljena tekmovati. In če bo cena leta 2027 res prijaznejša od evropskih konkurentov, bo V4 SR-RR zelo verjetno motor, o katerem bodo razmišljali vsi, ki si želijo brutalne hitrosti, a ne želijo plačati za prestižno logotipno priponko.

Dodatne Informacije

cfmoto.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.