shutterstock_513016855
Utrip mesta · moda

adidas bo z Beyoncé pripravil ekskluzivno lastno linijo oblačil in obutve za šport in prosti čas. Vsestransko Beyoncé z adidasom združuje zavezanost kreativnosti, kljubovanje stereotipom in prepričanje, da lahko šport spreminja življenja.

Novo in vznemirljivo zavezništvo adidas x Beyoncé zaznamuje jasen cilj: izpostaviti pomembnost žensk kot voditeljic ter jih opolnomočiti in navdihniti v njihovi vlogi.

S sklenitvijo tega sodelovanja se je Beyoncé uresničila življenjska vizija. adidas namreč zanjo predstavlja blagovno znamko, ki neutrudno premika meje kreativnosti, pri tem pa ruši stereotipe in si vseskozi prizadeva za družbeno enakost. Prav ustvarjalnost, stalna rast in družbena odgovornost pa so tiste vrednote, ki so tudi njej najpomembnejše, zato se še posebej veseli, da bo lahko ustvarjala prav pod okriljem adidasa, hkrati pa nadgradila svojo lastno blagovno znamko Ivy Park.

S sprejetjem v svojo družino je adidas Beyoncé predal močno sporočilo in ji kot eni prvih temnopoltih lastnic blagovne znamke Athleisure izkazal veliko spoštovanje. Skupaj si bosta tako z izzivanjem statusa quo prizadevala za spreminjanje sveta na bolje.


Pravilo 2:4 – uredila se boš v 10 minutah Pravilo 2:4 – uredila se boš v 10 minutah LJFW Ljubljana Fashion Week LJFW 2019: zadnji dan modnih revij v znamenju drznih kreacij LJFW_apr19_Day2_photoJureMakovec_039 LJFW 2019: drznost, inovativnost in prodornost c61df037b349e3625828684443c32add Direktor Levisa več kot 10 let ni opral kavbojk. Kako jih torej pravilno oprati? · ·