Audi_A7_FL_predstavitev_13
Utrip mesta · mobilno

A7 je pred štirimi leti za Audi pomenil začetek nove številčne nomenklature in vstop v segment prestižnih limuzinskih kupejev. V Audijevem portfelju predstavlja dva odstotka vseh prodanih primerkov, kar ni malo, sedaj pa želi z blago kozmetično prenovo in veliko več novosti pod pokrovom prepričati še bolj številčno petično klientelo.

A7 se glede mer ni spreminjal, pa tudi oblikovno so spremembe subtilne in jih bodo opazili kvečjemu poznavalci. Sicer se bo večini zdelo da nekaj je le drugačnega, le s prstom ne bodo mogli pokazati na tisto kar je res drugačno.

Da vam malce pomagamo, na prednjem delu so malenkostno spremenjeni odbijač, maska motorja, luči in še kaj bi se našlo, na bokih pragovi, na zadku pa luči in oblika izpušnih cevi.

Vsa napredna tehnika na enem mestu

Podobno je tudi v notranjosti kjer se zgodba udobja piše s še večjim U, drugačne so določene konture armaturne plošče in barvne kombinacije, največ novosti pa je pri opremi in sicer tehnične narave. Med slednjimi velja omeniti novo generacijo sistema start&stop, ki motor ustavi že pred popolno zaustavitvijo vozila, izboljšan je tudi sistem ACC s funkcijo ustavi-spelji, sistema line in side assist, parkirni sistem 360 in audijev phone box.

PREBERITE ŠE: City test: Mercedes – Benz CLS

Slednji pomeni, da lahko mobilnik med vožnjo (po povezavi tega z avtom prek bluetootha) preprosto shranite v sredinski predal, potem pa vse podatke (imenik, SMSje in emaile) prebirate prek menijev informacijsko zabavnega sistema, mobilnik pa s tem tudi ne seva, saj ob povezavi uporablja GPS anteno vozila.

Potniki bodo opazili tudi boljšo zvočno zatesnitev, s pomočjo posebnih stekel, ki se ob poškodbi ne zdrobijo, s pomočjo katerih pa je v potniški kabini za 8 dB manj hrupa. Drugače pa prenovljeni A7 ponuja vso možno udobje, različna oblazinjenja in tipe sedežev, funkcijo gretja, hlajenja in masaže, prek MMI navigacije pa tudi povezavo z internetom preko hitrega LTE omrežja. Del serijske opreme po novem so tudi full LED svetila, ki na željo kupca postanejo tudi matrični.

Na strani motorjev, so kupcem na voljo dva bencinska in trije dizelski motorji, ter različici S7 in RS7. Na bencinski strani najdemo agregata velikosti dveh- oziroma treh litrov in 185-, oziroma 245 kW moči, ki sta do petine močnejša in desetino čistejša od predhodnih. Na dizelski strani pa najdemo tri različice 3,0-litrskega TDI z 160-, 200- in 235 kilovati moči. Prva različica je iz družine ultra in v ozračje izpusti samo 122 gramov emisij CO2, najzmogljivejši pa biturbo in ponuja odlične zmogljivosti. Menjalnika sta dva in sicer sedemstopenjska S tronic avtomatika in tiptronic s prestavnim razmerjem več, komur toliko konjenice ni dovolj pa ima na voljo še različici S7 in RS7, z 331-, oziroma 412 kW moči. Pri vseh razen osnovnih različicah na obeh polih je quattro pogon serijski vsi motorji pa že ustrezajo Euro6 normativom glede čistosti izpuhov.

Cene se pričnejo pri 55.800 evrih na bencinski oziroma 61.990 evrih na dizelski strani, medtem ko boste za S7 in RS7 morali iz mošnjička potegniti najmanj 110.700- oziroma 154.700 evrov.

Odpri galerijo

Twizy Renault twizy – v mestu bolj opažen kot koenigsegg Jaguar F-Type oživi na Ljubljanskih ulicah Jaguar F-Type oživi na Ljubljanskih ulicah Novi Smart ForTwo & ForFour Novi Smart fortwo & forfour range-rover-holland-and-holland-3 Range Rover Holland & Holland – najdražji Land Rover vseh časov ·