Mercedes-Benz-CLS-350cdi-4matic-f-janmacarol-2
Utrip mesta · mobilno

CLS je s svojo pojavo pred dobrim desetletjem ustvaril nov segment in tako sprožil trend štirivratnih kupejev. Skozi čas je doživljal evolucijo in pred leti dobil tudi brata z nahrbtnikom shootingbrake. A to ni pomembno. CLS je s svojo pojavo vsekakor najbolj eleganten in hkrati ekstravaganten avtomobil Mercedesove flote. Na nek način iz nekega popolnoma drugega sveta. In to je dobro, oziroma več kot odlično.

Mercedes Benz CLS živi v svetu iracionalnih čustev, ki mu podležejo tisti potencialni kupci z ljubeznijo do drugačnega in prestižnješega. Njegova pojava je iracionalna, a hkrati tudi tako zelo naravno logična. S svojo kontraverznostjo, proti logiki, dokazuje da tovrstni koncepti avtomobilskega sveta lahko doživijo uspešne zgodbe. Začetnik razreda štirivratnih kupejev, še vedno ostaja na samem vrhu razreda, tako po izgledu, tehniki, kot po prestižu.

Idealen sopotnik na dolgih potovanjih, ko se voznik ujame v brezdelju in brezkrbnosti delovnega okolja in pozabi na šume vsakdana. CLS v vožnji prepriča, saj je tako enostaven in preprost, da je z njim potovanje že skoraj dolgočasno. Nekakšna antiteza realnosti, ki nam lahko le pove, da gre za izjemno vozilo z izjemno tehniko.

Le ta omogoča, da voznik tudi po 300 kilometrih prevoženih v enem kosu na cilj pride v enaki ali boljši fizični kondicij, kot je pot pričel.

Razlog tiči v skoraj popolnih sedežih vozila, ki poleg več kot izdatnih funkcij nastavitev sedeža premorejo tako gretje, kot hlajenje sedežev. Airmatic sistemu blaženja, ki neravnine na cesti požira s predvidevanjem in tako ustvarja skoraj simfonične občutja usklajenosti podvozja in karoserije.

Tempomatu, prilagodljivim dolgim lučem, led inteligentnim sistemom osvetljevanja cestišča, kameri za boljšo vidljivost ponoči, sistemom za ohranjanje varne smeri in kopici drugih pomagal, ki vozniku odvzamejo del skrbi in mu omogočajo koncetracijo na njegovo osnovno opravilo … užitek v vožnji.

In ta je izjemen, saj karoserija zrak reže brez slišno in v notranjost ne prepušča zvoka zračnega upora ali cestišča. Na trenutke podvomiš o tem kaj se skriva pod motornim pokrovom. Dizel praktično neslišen, vsaj do trenutka, ko ga ne zbudiš in iz njega potegneš razlog za nasmeh na ustih. CLS je to kar obljublja, je kupe in takšni so občutki v vožnji.

Avto praktično nima bočnega nagibanja in se ceste drži kot klop, pri tem pa je to eno redkih vozil, kjer je prag zdrsa tako zelo visoko, da ga povprečni voznik CLS-a, nikoli ne bo namerno dosegel. Deloma za te občutke poskrbi tudi 4 MATIC, pogon na vsa 4 kolesa. 195 kW in 266 konjev pomeni, da je pod pokrovom zadosti energije tudi za bolj igrivo vožnjo.  25 odstotkov več navora, kot ekvivalenten Audi A7, pomeni da so občutki enostavno boljši, oziroma konkretnejši.

Skoraj nečuten in lepo odziven 7 stopenjski menjalnik v kombiaciji z motorjem dizel motorjem z osnako 350 CDI s 6 valji, pomeni  kombinacijo, ki vas bo navduševala tudi na bencinskih črpalkah, saj poraba znaša skromnih 7 litrov. Pri tem pa je pomembno zavedanje, da avtomobil pospeši od 0 do 100 km/h v slabih 6.4 sekunde ter popolnoma brez težav doseže 250 km/h, kjer vaše podiranje hitrostnih rekordov omeji elektronika. CLS je vse, kar lahko od mercedesa pričakuješ in še več.

Tisto nekaj več je vsekakor šarm in impozantnost vozila, ki s svojimi 5 metri dolžine naredi vtis. Tisti, ki pravijo, da dolžina ni pomembna, bodo prepričani o nasportnem, ko bodo za volanom CLS-a opazili zavisti polne poglede moških in nežne nasmehe žensk, ki skupaj in po vrsti dokazujejo, da ima CLS posebno karizmo. Takšno, ki je iz nekega drugega bolj harmoičnega sveta.

Bočna linija CLS je zares mogočna. Odpri galerijo
IMG_345182410332637 2 Motoristične čelade z odbitim dizajnom peugeot_508FL_predstavitev_4 Peugeot 508 – kralj živali ponovno nabrusil kremplje in preži na premium kupce nikola-bozovic-car-phantasms-phalluses-belgrade-design-week-designboom-12 Nikola Božović: Izjemne avtomobilistične transformacije na Beograjskem tednu dizajna Lotus_esprit_S1_submarine Na dražbi avto-podmornica Jamesa Bonda Lotus Esprit iz ”Vohuna, ki me je ljubil” ·