fbpx

Awain: pregrešno drag avtomobilski ključ, ki stane…

Awain

Takšnih in drugačnih 'ekscesov' smo v svetu prestiža že vajeni, vsake toliko pa naletimo na novičko, ki preseneti tudi nas. Si predstavljate, da imate na dvorišču parkiranega luksuznega avtomobilskega lepotca, poleg tega pa v žepu še ključ v enaki vrednosti? Zdaj je tudi to mogoče!

Awain je podjetje, ki se je specializiralo za izdelavo avtomobilskih ključev, posutimi z diamanti, ki so namenjeni najprestižnejšim znamkam. Njihova najdražja stvaritev sliši na ime Phantom, ki ima osupljivo ceno- 500 tisoč evrov! Prav ste prebrali in ne, ne gre za tipkarsko napako. Ključ stane več kot marsikateri luksuzni avtomobilski lepotec. Za astronomsko ceno boste dobili ključ, ki je prekrit s kopico majhnih diamantov s skupno težo 34,5-karatov. Preostanek je narejen iz 175 gramov 18-karatnega zlata. Osrednji del ključa je prepuščen bodočim lastnikom, saj lahko izbirajo med več barvami lesa ali usnja. Podjetje bo naredilo zgolj en primerek ključa Phantom in s tem zagotovilo, da bo ostal unikat.

V kolikor bi raje imel kaj manj ‘ekskluzivnega’, si lahko omislite katerega izmed ‘cenejših’ ključev. Ključ Serenity vas bo stal 80 tisoč evrov, za njegovo izdelavo pa so porabili 175 gramov 18-karatnega zlata in 1250 diamantov, v skupni teži 20-katarov. Še nekoliko cenejši je Quantum, ki vas bo stal ‘zgolj’ 49 tisočakov. Predstavlja kombinacijo 354 diamantov s težo 3,6-karate in 175 gramov 18-karatnega zlata. Oba omenjena ključa bosta na voljo v 20 primerkih.

Awain
Awain

Awain izdeluje ključe po naročilu za znamke Bugatti, Bentley, Aston Mastin, Maserati, Lamborghini, McLaren, Maybach, Rolls-Royce, Porsche in Mercedes-Benz. Le to je malce nenavadno, saj večina teh znamk že ponuja sisteme, za dostop in zagon avtomobil, brez uporabe ključa. To pomeni, da bodo lastniki le redko dobili priložnost, da bi iz žepa ali torbice, potegnili pregrešno drag, 500 tisočakov vreden avtomobilski ključ.

Galerija slik: Awain

Dodatne Informacije

Več informacij:
awainkey.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.