Bentley EXP 10 Speed 6
Utrip mesta · mobilno

Bentley je na največjem spomladanskem avtomobilskem dogodku v Ženevi poskrbel, da so se ljubiteljem te renomirane znamke pocedile sline. Razkril je namreč študijo nove generacije GT kupeja, ki je sicer še v študijski fazi, ampak naj bi bil, tako kot datum lansiranja, že zelo blizu serijske proizvodnje. Kdaj naj bi to bilo še vedno ostaja zavito v tančico skrivnostnosti, se pa veliko govori o pogonu, ki naj bi bil prvič v zgodovini znamke, hibridni.

Čeprav najnovejši Bentleyev GT športni kupe še ni nared za proizvodne trakove, pa je študija, sodeč po pričanju vodilnih, pri tej renomirani britanski znamki že zelo blizu serijski različici. Ob tem mere pokažejo izredno podobne mere kot pri aktualnem continental GT-ju, od katerega pa bo novodobni Bentley občutno lažji, poganjal ga bo, za znamko eksotika, kar se tiče motorizacije, saj naj bi se pod pokrovom vrtel pravi mlinček v obliki V6 biturbo motorja, ki naj bi imel dodano še elektro podporo. S tem je EXP-10 prvi hibrid te renomirane znamke, ki je še pred časom prisegala zgolj na V8 in V12 orjake.

PREBERITE ŠE: Bentley mulsanne speed je narejen za hitrost, vse do 305 km/h

EXP-10 bi tako predstavljal peti model te znamke, ki bi ga pozicionirali pod continental GT-ja, model pa bi bil najbolj vozniško orientiran kupe te znamke, čemur primerne bi (bodo) bile tudi vozne lastnosti. Moderni kupe namreč deluje veliko lažji in okretnejši kot ostale Bentleyeve “ladje”.

Glede zmogljivosti in kdaj bi ga lahko eventuelno opazili na cestah, pa so pri Bentleyu še nadvse skrivnostni. Ampak tudi to je čar Ženeve.

Bentley EXP 10 Speed 6Odpri galerijo
Ford stavi na Mode:Me in Mode:Pro in ne na vozila brez voznika. MWC 2015: MoDe:Pro in MoDe:Me – Fordovi pametni kolesi prihodnosti Infiniti QX30 QX30 je futuristični znanilec Infinitijeve suv prihodnosti Kia Sportspace koncept Koncept Kia Sportspace: športno naravnana družinska limuzina Scuderia Cameron Glickenhaus SCG003 Scuderia Cameron Glickenhaus SCG003 – nov italijanski hiperšportnik · · ·