thumb_19500_post_single
V zraku · buzz buzz

Coca-Cola je svetu predstavila “Extraordinary Collection”, kolekcijo izjemnih stekleničk, ki imajo zbirateljsko vrednost. Med dvema milijonoma vibrantnih stekleničk namreč ne najdemo dveh enakih.

Med dvema milijonoma barvitih stekleničk iz Coca-Coline najnovejše kampanje “Extraordinary Collection”, ki so jih oblikovali pri izraelski oblikovalski agenciji Gefen Team, ne najdemo dveh enakih.

Zanimive živobarvne grafike, ki krasijo stekleničke, dajo Coca-Coli nadvse svež pridih in naredijo osvežilno pijačo na prodajnih policah še bolj privlačno.

Odpri galerijo
c3JjPS9pbWFnZXMvNi8yLzEvOTYyMS13aWxkbGlmZSBwaG90b2dyYXBoZXIgNC5qcGc=_src932daa69debaa96794f10f5799922595 Wildlife Photographer of the Year 2014: najboljše fotografije divjine PicMonzkey Collage Anne Siems – poetične ilustracije in slike sanjavega razpoloženja Razmislite o ljudeh, ki tvorijo vaše socialne kroge. 10 nasvetov, ki bodo pomagali introvertnim ljudjem k lažjemu delovanju v ekstravertni družbi Family Throwing Autumn Leaves In The Air Kako doseči, kar si resnično želimo · ·