V zraku · buzz buzz

Družbena omrežja so kul. Prek njih se lahko povežemo z družino, prijatelji in celo hišnimi ljubljenčki drugih. V trenutku lahko odpotujemo na drug konec sveta, si pripravimo odličen obrok in celo skočimo s padalom. In kaj se zgodi, ko na primer zmanjka baterije?!

Coca-Cola z novim oglasom agencije Memac Ogilvy Dubai z obilico humorja opozarja na pasti, ki jih prinaša naša vedno večja odvisnost od družbenih omrežij na pametnih prenosnih napravah. Manično zatopljeni v paralelni svet spletnih omrežij pogosto pustimo, da realno življenje steče, ne da bi zares doživeli vse njegove dragocene trenutke.

Tako Coca-Cola ponuja rešitev – Social Media Guard, ki obvaruje pred “zlom” družbenih omrežij. Spominjajoč na zaščitni ovratnik za pse, vrne pogled iz svetlečih zaslonov v oči sočloveka realnega trenutka. A ne glede na vse, še vedno omogoča kakšen selfie ali dva z ohlajeno stekleničko Coca-Cole v roki.

Seveda gre za domisleno potegavščino, ki je rahlo nenavadna za ikonično blagovno znamko, ki jo prej odlikujejo oglasi z močno čustveno noto vsakdanjih življenjskih prizorov, kot je veselo družinsko kosilo in radosti majhnega ljubljenčka. Razlog verjetno leži v globalnem padcu prodaje, s katerim se Coca-Cola spopada predvsem v zadnjem četrtletju, zaradi česar so si do leta 2016 zadali prihranek v vrednosti 1 milijarde dolarjev, ki ga bodo namenili oglaševanju.

Še opozorilo: Če vas je oglas navdušil, ga ne delite s prijatelji prek družbenih omrežij. Coca-Cola tega vsekakor ne bi podpirala. Lahko pa se z njimi srečate in jim ga pokažete v živo.

Oglaševalska agencija: Memac Ogilvy Dubai
Kreativni direktor: Ramzi Moutran
Asistentka kreativnemu direktorju in tekstopiska: Sascha Kuntze
Oblikovanje: Diana Al Zubeidi
Producent: Amin Soltani


cover Najbolj iskreni trenutki ujeti s fotoaparatom Neustrašna Vladim Makhorov in Vitality Raskalov sta splezala na drugo najvišjo stavbo na svetu in pri tem posnela nekaj osupljivih fotografij. Neustrašni dvojec splezal na drugo najvišjo stavbo na svetu 100 legendarnih osebnosti, ki predstavljajo definicijo “kula” 4 Nadvse zabavna zamenjava vlog · · · ·