Jure Košir, ambasador projekta #vednopodpiraj dober
namen; Bogdan Gabrovec, predsednik OKS – ZŠZ, Ruža Tomić Fontana, glavna
direktorica Coca-Cole HBC za Hrvaško, Bosno in Hercegovino in Slovenijo; Anita Ogulin,
predsednica ZPM Ljubljana Moste-Polje, Tilen Genov iz društva Morigenos.
V zraku · buzz buzz

Pod okriljem akcije #vednopodpiraj dober namen je družba Coca-Cola v Sloveniji na današnjem dogodku trem zmagovalnim projektom s področij športa, okolja in skupnosti namenila donacijo v skupni vrednosti 21.000 evrov. Potrošniki so z glasovanjem izbrali nosilce zmagovalnih projektov, to so društvo Morigenos, Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje (Botrstvo) in Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez.

Akcija #vednopodpiraj dober namen je namenjena osveščanju slovenskih potrošnikov o nekaterih ključnih družbenih in okoljskih temah. O akciji je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvaško, Bosno in Hercegovino in Slovenijo poudarila: »Pri Coca-Coli se zadevamo, da se vsaka uspešna zgodba začne z dobrim namenom. Akcija #vednopodpiraj dober namen je odraz strategije rasti družbe Coca-Cola v Sloveniji, da pri poslovanju ubira prave, ne zgolj preproste poti. Izbrali smo nekaj projektov, ki so skladni z našimi cilji na področju varovanja okolja in skrbi za skupnost in povabili potrošnike, da nam povejo, kateri od teh lokalnih projektov si zaslužijo našo podporo. Verjamemo, da bo vsak od zmagovalnih projektov izboljšal življenje ljudi ali pozitivno vplival na okolje v Sloveniji.«

V okviru akcije #vednopodpiraj dober namen so slovenski potrošniki od decembra 2018 glasovali za projekte, ki si zaslužijo podporo družbe Coca-Cola v Sloveniji. Do konca glasovalnega obdobja (tj. do konca januarja) so skupaj prispevali kar 48.007 glasov. Največje število glasov so prejeli naslednji trije projekti: društvo Morigenos za raziskovanje delfinov v slovenskem morju, Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje za dijaški sklad projekta Botrstvo in Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez za štipendije mladim športnikom. Coca-Cola bo izbranim projektom skozi leto 2019 donirala sredstva v treh fazah. Poleg današnje donacije, bodo zmagovalci prejeli še dve, in sicer v začetku junija in konec julija. Potrošniki pa lahko od 15. februarja dalje z nakupom izdelkov družbe Coca-Cola dodatno podprejo projekte, ki so jim najpomembnejši.


shutterstock_721238164 2 Popolno žensko telo: to je za moške najlepša ženska shutterstock_536043058 Če si pozabljiv, je to lahko znak visoke inteligentnosti court-prather-701631-unsplash Zakaj moraš letos nujno na dopust s prijateljicami? 1. april: 10 neškodljivih potegavščin 1. april: 10 neškodljivih potegavščin, ki jih lahko izpelješ letos ·