Mercedes_razredB_FL_predstavitev_4
Utrip mesta · mobilno

Za znamko Mercedes-Benz količinsko najpomembnejši model je po treh letih doživel pomladitev. Ta se osredotoča predvsem na dinamiko prednjega in skladnost zadnjega dela vozila, znotraj pa na večji osrednji zaslon in več napredne tehnike. Cenovno pa celo prekaša največjega konkurenta v obliki BMW serije2 active tourer.

Razred B je leta 2011 pomenil premik znamke Mercedes-Benz k bolj všečni in dinamični zunanji podobi modelov s trikratko zvezdo na nosu, bolj moderni in všečni notranjosti vozila in večji meri športnih občutkov med vožnjo. Takrat novemu razredu B, so hitro sledili tudi drugi modeli, da so se pri znamki pravilno odločili pa so kmalu pričele kazati tudi prodajne številke in temu primerni večji dobički znamke.

Prvič tudi paket AMG line

Po treh letih so vodilni pri Daimlerju odločili, da je čas za prvo kozmetično prenovo, sami pa povedo, da je tej odločitvi botroval tudi prihod na trg še enega najhujših in novih konkurentov na trg v obliki BMWjeve serije2 actve tourer.

Na zunaj novega B-ja prepoznate po bolj dinamičnih prednjih lučeh in maski motorja, ki zelo spominja na razred C, pričakovano je na boku sprememb manj, Na zadku so razlike še manj številčne in opazne, na zadku pa so zadnja svetila dobila bolj moderno grafiko, še bolj opazen pa je spremenjeni odbijač, ki je skladnosti v prid dobil integrirani izpušni cevi, ki sta pri modelih s trikrako zvezdo na nosu že kar standardne.

Sistem za preprečavanje nesreč serijski

Tudi spremembe v potniški kabini so zelo subtilne, po merah in prostornosti pa merljivih in opaznih razlik v primerjavi s predhodnikom sploh ni. Poglavitno novost tako predstavlja opcijsko večji integriran zaslon in kar 12 barv ambientalne osvetlitve prostora, oboje pa je rezervirano za bolj opremljene različice štirih serijskih opremskih paketov: osnovni brez imena, style, urban in prvič pri tem modelu športno naravnani paket AMG line paket.

Še največ novosti je tako na področju asistenčnih sistemov, kjer si kupci v B-ju lahko prvič omislijo sistem traffic sign assist, ki zmore poleg hitrostnih omejitev prepoznati tudi prometne znake kot so STOP in omejitve prehitevanja na AC. Vse različice pa so po novem serijsko opremljene z radarskim sistemom preprečevanja možnosti nesreče in trkov s pešci in kolesarji.

Motorno paleto sestavljajo po štirje motorji na vsaki strani z močjo od 66 do 155 kilovatov. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, pri pri bolj zmogljivih različicah pa tega zamenja sedemstopenjska prestavna avtomatika 7G-DCT. Najbolj zmogljivi motorni različici na obeh polih imata tudi možnost 4matic štirikolesnega pogona, ki pa pri različici B220, pomeni edino pogonsko opcijo.

V primerjavi s predhodnikom je razred B sedaj za okoli 300 – 400 evrov dražji, vendar to razliko po besedah uvoznika več kot nadomesti z dodatnimi vsebinami, cene pa se na tej strani alp pričnejo pri 23.450 evrih na bencinski (B180) in 23.800 evrih na dizelski strani (B 160 CDI). Doplačilo za pekt style znaša od 670 do 1.200 evrov (odvisno od motorne različice, za paket urban pa od 945 do 1.688 evrov. Najdražji AMG line pa zahteva od slabih tri tisoč pa do 3.631 evrov doplačila.

Mercedes-benz razred BOdpri galerijo

V spodnji anketi – glasuj za avtomobilistično novost leta – 2015
[total-poll id=138905]


KAPPA PLOSCE 950x650mm.indd Prestižni koledar MOBIHEL 2015: hitre prestave in lepa dekleta IMG_4151 City test: BMW 118d xDrive – tudi enica z vsemi štirimi trdno na tleh ferrari-sergio-01 Ferrari sergio dobil zeleno luč za omejeno serijo šestih primerkov BMW_420d_grancoupe_test_6 City test: BMW 420d gran coupe sport – športnost kupeja, uporabnost limuzine · ·