fbpx

Nova moška moda: Lululemon ABC hlače ponujajo več prostora v mednožju

Večina moških hlač, ki jih sicer smatramo za udobne, to dejansko ni. Lahko so nam kot ulite, a imajo vse enak problem. Le redko katere so radodarne s prostorom v mednožju. To pa ne velja za moške hlače ABC (akronim za ''Anti-Ball Crushing'') znamke športnih oblačil Lululemon, ki so ukrojene tako, da moška moda v nobeni situaciji niso natlačena kot sardele, kar se sicer dogaja zelo pogosto. V teh hlačah, pa bodo končno lahko zadihala.

Znamka Lululemon si je v svetu moške mode hitro ustvarila ime. Njihove ABC hlače namreč naslavljajo večni problem moških hlač. Tesen prostor za mednožje. ABC-jevke pa blestijo prav tu, saj jim odmerjajo precej več prostora. Pravzaprav so tako udobne, da jih, potem ko boste po službi stopili skozi domača vrata, kar ne boste želeli zamenjati za trenirko. V njih boste želeli tudi spati, tako zelo udobne so. A to ne pomeni, da z njimi ne boste mogli na sestanek in izpasti kot resen in uglajen človek. Vse to pride v poštev, s to razliko, da vam bo sedaj prijetno tudi tam, kjer vam do sedaj ni bilo.

PREBERITE ŠE: Fashion week jesen/zima 2015: najbolj šarmantni moški tedna mode

ABC hlače so primerne za služben in prosti čas.
ABC hlače so primerne za služben in prosti čas.

ABC hlače pa lahko nosite, ne samo v službo, ampak tudi na izlete ali ko se rekreirate. Tako vsestranskost hlačam omogoča Warpstreme material, ki je raztegljiv v štiri strani in ima trikotno oblikovan vstavek v mednožju. Zanka za pas na obrobku na gornjem delu hlač pa skrbi, da hlače karseda nežno počivajo na bokih, medtem ko ozko a udobno prileganje v spodnjem delu preprečuje, da bi doživele bližnje srečanje z verigo od kolesa. Poleg več prostora za moda pa so našle tudi prostor za šest žepov.

Galerija:

Dodatne Informacije

Več informacij:
shop.lululemon.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.